Recenzie (1 327)
Jurský park (1993)
Nejlepší na tom je, že film si užijí jak akčněfilní bezmozci, kteří budou milovat honičky s dinosaury, tak intelektuální scififilové, kteří budou milovat filosofické řeči o znásilňování přírody a hranicích mezi etikou a vědou. Málokdy se najde tak vyvážená směs akce a dobrých dialogů...nicméně při soubojích s ještěry jsem se často nudil, nemůžu si pomoct.......Občas probleskne i spilbergovský humor - třeba postava počítačového tlouštíka a jeho obrazovka: "Neznáš heslo, chachacháá, neznáš heslo, chachacháá"....:)
Dve tváre Very Drake (2004)
Palec nahoru za námět - žena pomáhající mladým těhotným ženám je postavena před soud za konání potratů - v té době v Anglii nezákonných! Někdy je to trochu nudné, ale hlavní herečka hraje srdcem a my ji tu víru v konání dobra prostě věříme. Tudíž vzniká otázka: když jsou zákony špatné, jak se má člověk zachovat?
Nixon (1995)
Suchopárnost na druhou......Stone si prostě řekl, že nám ukáže prezidentskou svini Dicka, jaký byl ve skutečnosti, ale zapomněl, že scénář by měl být také záživný....
Vymedzený čas (2011)
Přečtěte si nejdřív, o čem to je, jinak začátek nepochopíte......ale když už jste doma, začnete si užívat nápadité scifi ze světa, který je jiný než ten náš, a přece tak stejný.....sice scifi, ale v podstatě je to dobrodružný film.....
Traja v jednej posteli (2007)
Lidské, o normálních lidech, kteří někdy dělají chyby ve vztazích a to je činí lidskými....tady s vtipnou zápletkou (zamilovat se do přítelkyně bratra), navíc komici jako Carell např. vždycky zahrají skvěle i vážné role.....tohle bylo ale někdy trochu mlácení prázdné slámy, jinak by to bylo za lepší známku.....
Na scestí (1998)
Dva těžcí frajeři se po letech setkávají na Islandu a my tápeme, proč vlastně. Možná to pak nějak pochopíme a koule to svým způsobem mělo, celá ta zápletka s drogovým gangem a stíny minulosti, jenže zůstává otázka: je to věrohodné? Ani náhodou....
Lajna (2017) (seriál)
Každý, kdo je sportovní fanda, nebetyčně ocení, když si někdo ze sportovního prostředí a jeho typických lidiček a okolí dělá takovou nehoráznou prču.
Mystérium sexu - Série 2 (2014) (séria)
Škoda, že autoři už začínají omílat pořád to samé, dokola...asi to mělo skončit geniální první řadou....
Funny Games (1997)
Psychologický thriller to mohl být skvělý, nebýt často statických záběrů a pomalého děje.....což je záměr, ale mě ta zdlouhavá hra s obětmi šla na nervy......atmosféra byla spíš divná, než napínavá. A nudný závěr to pohřbívá úplně.
Letní příběh (1996)
Zvláštní věc. Umělecky laděné, přesto velice civilní, normální příběh letní lásky a milostného zmatení v hlavách mladých lidí, kteří jsou, nejen v létě, často velice zmatení. Pokud máte rádi prázdniny u moře, tak si to pusťte.