Recenzie (546)
Alois Nebel (2011)
Parádní atmosféra a výborné zpracování. Bohužel scénář bych si dovedl představit lepší. I tak jde ale v ČR o odvážný počin.
Saxána a Lexikon kúziel (2011)
Přiznám se, že po půlhodině jsem odešel. Ze sálu zpět do promítací kabiny, protože tohle se nedalo. A fakt netuším, jak se tak debilním vtipům mohl v kině někdo smát.
Fantastický pan Lišák (2009)
Netradiční, ale hlavně moc povedený animák, nejen po technické stránce. Víc takových !
Life Cycles (2010)
Souhlasím s Legasem, nebýt komentáře, který dělal z kola největší vynález lidstva to byla nádhera. Vyzdvihnout musím soundtrack, protože ten prostě nemá chybu.
Planéta opíc (1968)
Krásný film, výborné myšlenky, prostě ukázkové sci-fi. Bez zbytečné akce, která je dnes všudypřítomná a hlavně bez nějakého vlasteneckého patosu, který je dnes bohužel častý.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Co jsem od filmu čekal, to jsem dostal. Zatím jsem viděl jen Burtonovu Planetu Opic, takže nemůžu hodnotit nějakou analogii nebo odkazy, ale celkově to v tomhle filmu prostě šlape. Animace vzhledem k rozpočtu parádní a relativně neokoukaní herci mi taky udělali radost. A nějaké to klišé a pár logických přešlapů s klidem odpouštím.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dalo by se říct, že je to taková středověká telenovela.Občas výborná, občas plná klišé. Závěr první série nemá chybu.
Všemocný (2011)
Parádně našlápnutá jízda v efektním obalu. Jedna z těch jednohubek, které si někdy rád zopakuji.
Šéfovia na zabitie (2011)
Nečekal jsem prakticky nic a nakonec jsem se parádně bavil. Výborné obsazení, fajn soundtrack a hlavně docela povedený scénář. Komedie roku to nebude, ale u mě určitě jedna z těch povedených.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Průměrná popcornová věc, která ničím neohromí. Pár fajn 3D efektů to taky nezachránilo, v tomhle ohledu jsem čekal víc. Když už se tvůrci nevyřádili ve scénáři, mohli alespoň zapracovat na 3D. Jo, a pohled na potrhanou americkou vlajku vlající v pozadí už fakt nemusím.