Recenzie (451)
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Jedničku jsem neviděl, a tak mě fekální začátek s prděním na záchodě a vystříknutím na obličej dost vyděsil. Od scény v letadle jsem se ale začal docela bavit. Je tu řada dobrých vtipů, ale bohužel taky hodně těch trapných. Fekální a sprostý vtipy jdou udělat líp (viz Sacha Baron Cohen). Samotná postava Kumara je tak neskutečně nerealisticky pojatá a neuvěřitelným způsobem nedospělá, až mi přijde vyloženě trapná.
Ovoce stromů rajských jíme (1969)
Navzdory různorodosti a neotřepanosti filmových postupů je "Ovoce stromů rajských jíme" především divákovo velké utrpení.
Mys hrôzy (1991)
Scorsese natočil nejlepší Hitchcockův film:-D
Veľkí bratia (2008)
Role Models jsou v podstatě klasickou americkou komedií plnou známých žánrových postupů a schémat, v které dva muži konečně projdou trnitou cestou k dospělosti. Avšak "Role Model" jsou naštěstí chytře napsaní, zasazeni do originálního - skoro epického prostředí, vtipní, navíc si lehce pohravají s popkulturou a dívat se na ústřední hereckou čtveřici je zkrátka radost (ten černoušek v KISS kostýmu je boží). Možná jsem se nechal unést, ale takový film jsem zrovna potřeboval vidět.
Piráti ciest (2007)
Kombinace "osmdesátkové" komedie a nepojmenovaného žánru (sebe)zraňující komedie (např. Scary Movie, Sám doma) - navíc ještě lehce říznutá loserovstvím "Napoleona Dynamita". Na rozdíl od rutinního rádoby závavného narážení do předmětů ve stylu série Scary movie je destrukce Rodova těla spjata s faktem, že jeho postava je amatérský kaskadér. Film rovněž obsahuje celou řadu povedených nápadů jako např. sestřih sekvence rozhovoru do rytmu beatů. Škoda jen, že film, který se tolik obrací k 80. letům (velmi důkladně např. soundtrackem a fetišizací hustého knírku) má příliš moderní vizuální podobu. Možná i proto mnoho diváků toto sepjetí s osmdesátkami nepochopilo anebo si už tyhle léta nepamatují ani z vyprávění rodičů:-D. 7/10.
Mesto stratených detí (1995)
Ve víru režisérských nápadů "Město ztracených dětí" tak trochu postrádá spád. Pohledný vizuál Jenuet každopádně nezapře.
W. (2008)
Jeden z nejzbytěčnějších filmů, které jsem kdy viděl. Pro koho "W." Stone točil? Jakoby se na Bushe Jr. díval očima Bushe staršího a posílal mu tak další z rádcovsky-kritických dopisů ještě před tím, než mu skončí funkční období. Jinak zcela nechápu důvod točit film o Bushovi Jr. bez sebemenšího časového odstupu. Na druhou stranu je alespoň sympatické, že "W." není jen sled protirepublikánských spotů a také Brolinův skvělý herecký výkon v roli průměrného Jirky z Texasu. P.S. Nemůžu se však ubránit pocitu, že by měl vzniknout ještě jeden krátký film, vysvětlující to, proč se Condoleezza Rice pořád tak hrozně mračí:-D
Milionár z chatrče (2008)
Já si ten kýč-pop opravdu užil. Napodruhé ale už méně.
Hlídač dynamitu (1963)
Všechny tři povídky vyprávějí o různých druzích českého odboje obyčejných lidí proti fašismu za druhé světové války.
Death Race 2000 (1975)
Bomba! Absolutně boží béčko se vším všudy. Stallone tu hraje takovýho permanentně nasranýho hajzla a dalo by se říct, že je to jeho nejlepší role:-D. Ten kluk vážně neumí hrát.