Recenzie (958)
Enrique Iglesias: Away (2008) (hudobný videoklip)
Videoklip průměrný , text horší. K vidění: https://m.youtube.com/watch?v=CZdafl_in88
Enrique Iglesias: Somebody's Me (2007) (hudobný videoklip)
Prvně jsem to slyšel v HIMYM k vidění: https://m.youtube.com/watch?v=0QslC5tiGDo
Kto z koho (2012)
Rozhodně nejhorší film co jsem za tenhle rok 2016 viděl !
Divoká dvojka (2015)
Sice to není to co jsem si představoval , ale taky tento film má co do sebe. Průměr.
Vinyl (2016) (seriál)
Na tento seriál jsem se těšil víc než rok , a po všech trailerech , galeriích atd. jsem měl na tento seriál přemrštěné nároky , ale tak nějak to co jsem si představoval , tak jsem dostal. Jen mě mrzí že seriál má jen ubohých 10 dílů. Zatím jsem u devátého dílu , a přijde mi tento seriál jako dost skvělý nářez !
Titanic: The Complete Story - Legenda pokračuje (1994) (epizóda)
1. část k vidění: https://www.youtube.com/watch?v=NC_xDKMKl9w 2. část k vidění: https://www.youtube.com/watch?v=ANS0hunKMKU
James Bond 007: Yesterday and Today (1995)
Průměr. K vidění: https://www.youtube.com/watch?v=smHHE_0lr4s
Discopříběh 2 (1991)
Bylo to jako když ležím v posteli a koukám se do stropu , není tam nic zajímavého ani nic nového. Přesně tak jsem se cítil u tohohle pokračování DISCOPŘÍBĚHU. Jednotka byla podprůměrná , ale tohle bylo mnohem horší ! Michala Davida z duše nesnáším , vtip ve filmu nestál za nic. Trapné , nudné , nekoukatelné. ODPAD !
Diskopríbeh (1987)
Docela mám rád Potměšila , hlavně v roli Václava Nováka z HOSPODY , ale tenhle film nezachránil ani on. Je to průměrný možná i podprůměrný film , u kterého jsem se jen v pár s énách bavil , jinak jsem se nechytal.
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (1936)
Zatím jsem viděl tři verze Sweeneyho Todda , a tahle mi přišla jako ta nejhorší. Chvílemi se mi to líbilo , ale jinak vůbec. K vidění: https://m.youtube.com/watch?v=e9j_yvsvVag