Recenzie (39)
Úzkosti a jejich lidé (2021) (seriál)
Backman je láska ♡
Medvědín (2020) (seriál)
Hokeji moc nefandím, ale tohle vlastně není o hokeji. Knížce se to sice nevyrovná, vystihnout charaktery postav tak dobře jak Backman umí málokdo, ale i tak v tom bylo (téměř) všechno ♡
Osem hrozných (2015)
Být to o hodinu kratší, dopadlo by to lépe..
Bohemian Rhapsody (2018)
Pecka!
Christine (2016)
Pro mě film který má naznačit, co se děje v hlavě některých mladých lidí, že se cítí nedocenění, touží po lepší pozic a po rodině atd. tak moc až je to dovede k depresím a (třeba i) k něčemu daleko horšímu. Což mi přesně pasuje do dnešní společnosti, kdy musíte mít všechno, nebo nejste nikdo. Rebecca Hall to zahrála velmi dobře. Film se mi přesto nelíbil.
Stranger Things (2016) (seriál)
Ta hudba.....!!
Čokoláda (2000)
Za Deppa hvězda navíc :)
Bedári (2012)
Někteří lidé by prostě neměli zpívat. Bože to byla nuda!
Divoký Django (2012)
Film dobrý, ale ta hudba k tomu je dokonalá!
Okno do dvora (1954)
Nemá jedinou chybu! Zbožňuju ho!