Posledné recenzie (5)
Bastardi 3 (2012)
Bastardi 3 – Překvapilo mě hodnocení prvního a druhého dílu bastardů na čsfd ale v hodnocení třetího dílu se opravdu nezmýlili.V prvních dvou dílech děj pojednává o situaci ve zvláštních školách,kterou tento film vystihuje velice dobře a ukazuje světu jakousi skrytou realitu,ale ve třetím díle se děj přesouvá k hlavní postavě a upouští se od situace ve školách což je škoda.Film tak postrádá smysl a je nudný.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Harry Potter a fénixův řád – Na rozdíl od ostatních dílů,které byly velice povedené mě tento velice zklamal. Film měl velice zamotaný a nesrozumitelný děj a také postrádal akci až na závěrečnou bitvu v odboru záhad. Dle mého hodnocení nejhorší ze 7 dílů Harryho. Jelikož jsem nečetl knihu nemohu posoudit jak se film držel předlohy ale film byl nesrozumitelný a nudný a proto dávám jen 3*
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Hobit Šmakova dračí poušt‘ – Tento druhý díl Hobita mě zklamal, čekal jsem mnohem více, i když jsem v hloubi duše cítil že to nebude ono, přiznejme si že kniha, která se dá přečíst za jedinou noc se nedá roztáhnout do 3 tříhodinových filmů.Peter Jackson nám ukázal že to jde ale bohužel ne tak jak by si většina diváků představovala.ve filmu byly neskutečně dlouhé a nudné části viz. Otevírání dveří v osamělé hoře nebo ona skutečnost že ve filmu chyběla jakákoli akce až na útěk z království lesních elfů.Jediné akční scény zde předvedl pouze Legolas. Navíc by se měl film natočený podle knižní předlohy držet osnov a nepřidávat kraviny např. Gandalf zavřený v kleci pro ptáky, nebo když Šmaka zalili do zlata. I přes tyto nedostatky Byl film velice povedený, musíme také ohodnotit skvělé efekty, které byly dovedeny k dokonalosti. Tomuto filmu dávám ale jen 4*