Obľúbené seriály (10)
Neznámá válka (1978)
Vojna vo farbe (2009)
Bratstvo neohrozených (2001)
Tajná válka (2011)
Dr. House (2004)
Dva a pol chlapa (2003)
Medzi moje obľúbené serály to patrilo kým prišiel Ashton Kutcher. Ten to len kazí svojím suchým vystupovaním.To tam mohli dať aj opicu ,aj tá by sa viac snažila hrať. Štvrtá hviezda je za Charlieho.