Recenzie (327)
Walking Dead - Season 9 (2018) (séria)
Time skip nám prospěl. Konečně je to zas zajímavý.
No není to romantika? (2019)
Celkem nuda. Ale herecký obsazení fajn, Pitch Perfect mě zkazilo. Dala bych dvě hvězdy nebýt toho tanečního čísla na závěr. :D
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Tenhle seriál má asi největší kvalitativní výkyvy ever. Je to takové moderně americké v tom, že všichni protagonisti jsou krásní, mladí, mají dokonalé outfity a mají vlasy jak od kadeřníka jen, co se probudí. Postavy jsou zpočátku plytké a nezajímavé. Čím dále se ale dostáváme, tím víc se jejich osobnost rozšiřuje, jejich příběh prohlubuje a prostě si je oblíbíte. I přesto však jsou některé příběhové arcy slabší a jiné silnější. Skvělým příkladem je pro mě poslední sezóna, kdy část první (6A) byla s druhou (6B) prostě nesrovnatelná. Bylo tam napětí, drama, originální zápletka se zdánlivě neporazitelným nepřítelem, rivalita mezi hlavními postavami, neočekávaná spojenectví. V druhé části sice potěšila spousta návratů, jenže ty byly z velké části nevyužité, zápletka nedotažená, všechno takové uspěchané. Mělo to být asi grandiózní, ale mě to celkem zklamalo. :( Nicméně za Nogitsune, Dread Doctors a Wild Hunt dávám celkově solidní 4 hvězdy, protože mě to dost bavilo. Za Lydiu, Stilese, Hellhounda, Petera, Maliu a Liama bych dala 5. Jak je poslední dobou zvykem tak se vsadím, že brzo můžeme očekávat nějaký ten spin-off.
Dračí princ (2018) (seriál)
Taková jednohubka na volné odpoledne. Mě se to líbilo - sice je to takové pohodové a spíš pro děti, ale má to vtip, milé postavy a zajímavý příběh. Je tu krásně nastíněná ta fantasy atmosféra, život na hradě, cestování za questem a nesmyslné boje lidí a elfů. Největší gól je za mě skotská elfka, která se tam prostě hodí. :D
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Klišé za klišé a k tomu špatní herci. Žralok byl fajn, ale příběh byl maximálně debilní, MEGa ztráta času.
Prekliate dedičstvo (2018)
Tohle nechci už nikdy v životě vidět.
Uncharted (2018)
Jsem ráda, že tohle vzniklo teď, když je Nathan ještě "použitelnej", i když krapet za zenitem. Žeru to fanouškovství a pomrkávání ke hře. Atmosféra i hlášky mi sedly a klidně bych se koukla i na delší snímek... vůbec by mi nevadilo vyprávění o Natovi v letech a s rodinou, jak ho čeká nějaká poslední výprava.
Dračie srdce (1996)
Jeden z mych uplne nejoblibenejsich filmu z detstvi. Nema uplne vesely konec a celkove se mi vaze k jednomu cloveku, ktery jiz neni s nami... Dokonaly soundtrack a sympaticky okridleny dinosaurus, ktery vzdycky byl mym hrdinou. Tento film ma pro me zvlastni misto v srdci. :)
Jurský svet (2015)
Achjo. Postavy strasne, pribeh blbost aka scifi ve scifi. Skutecne si myslite, ze by byli raptori ochocitelni a behali na zavolani jako psi? Ze by nad instinktem prevladla loajalita? Please. Hlavne ze tyranosaurus v zaveru zachranil situaci a vsechna zviratka se mela krasne az do smrti. Uveritelnost efektu ale 10/10, hadam, ze na tom to beztak stoji.
Milenec z vesmíru (2013) (seriál)
Dřív jsem na korejská dramata koukala celkem hodně, ale poslední dobou se mi nedaří najít žádné, které by mě bralo tolik, jako dřív. :( Toto jsem ani nedokoukala, vzdala jsem to asi po 8. epizodě. Fakt mě to jejich protahování a omílání dokola nebavilo... Kdyby mi chtěl někdo nějaké dobré k-drama poradit, směle do toho!