Recenzie (351)
Zoom (2008) (relácia)
Ze začátku jsem Zoom zbožńoval. Ale teď je to jenom odpad. Většinu obsahu obsahu tvoří blbosti o mimozemšťanech a tzv. dokumenty, že prý tady jsou, nebo byli. Možná ano, možná ne. Ale stavět to na dávno zodpovězených věcech? . Jenom si nesmíme uvědomit, že ho někdo natáčí a o občas se mění úhly kamery.. A co se týká těch součsných dokumentů? Kdo ty "samotáře" natáčí, ozvučuje a osvětluje?
Tajemství Nibelungů (2007) (TV film)
Nezlobte se na mě, ale tohle natočil nácek..Vzpomenout sv. JiŘÍho a hned na to říct, že celá legenda je je o zničení Římanů, to chce silný žaludek a schopnost ignorovat fakta.
Liga spravedlivých: Záchrana světa (2013)
Jednoznačně nejlepší z celé série. Tentokrát se k akci přidal i povedený příběh.
Liga spravedlivých: Zánik (2012)
Další jednoduchý a průměrný animák.
Liga spravedlivých: Nová hranice (2008)
Nijak zvláštní průměr.
DCU: Liga spravedlivých: Trůn Atlantidy (2015)
Běžný, průměrný akční animák s minimem emocí.
Nebojte sa tmy (2010)
Po čtyřiceti minutách totální nudy jsem to vzdal.
Sprisahanie (2010)
Čistokrevná ukázka jak dopadá souboj právo versus politické zadání. Po pomalejším rozjezdu dostane film silnou atmosféru a náboj.
Jednotka URO (2006)
Začátek vypadal docela dobře. Ale potom se začal hlavní hrdina chovat absolutně nepochopitelně a podivně. Potom se do toho ještě začaly řešit rodiiné a osobní problémy. Film je celkově nekonzistetní a rozháraný.
Gia (1998) (TV film)
Vůbec jsem nečekal, že mě životopis modelky zaujme. No, zaujal mě a vynikající výkon Angeliny Jolie mě přinutil dát vysoké hodnocení.