Obľúbené seriály (9)
Naruto (2002)
K tomuhle seriálu jsem přistupoval s lehkou nedůvěrou. Ale stačilo pár dílů a ten tvrdohlavý, zbrklý, optimistický, hyperaktivní a lehce natvrdlý Naruto mě úplně dostal. Povedená animace, hezký soundtrack, spousta výrazných postav, propracové souboje, dobře se vyvíjející příběh a hodně humoru, to je moje cesta ninjy. Dattebayo
Dr. House (2004)
Lékařské prostředí, exotické případy, krásné doktorky, boj o lidský život, vztahy, emoce. Do toho všeho je je zasazena hlavní role cynického, manipulativního a sarkastického lékaře, který je i přes to kladným hrdinou. No, všichni lžou.
Byli jednou dva písaři (1972)
Pro mě nejlepší český seriál všech dob. Dva úředníci v důchodu se odstěhují na venkov, aby amatársky bádali a objevovali. Prostě takové dvě naivní a milé telátka se spoustou skvělých hlášek a dialogů.
Sovětská bouře: 2. světová válka na východě (2010)
Výborný dokument plný informací a působivých záběrů, ať už dobových nebo počítačových. Navíc natočený poutavým způsobem, takže i přes kvantum informací jednotlivé díly rychle utíkají.
Nelítostné války hmyzu (2011)
Netradičně pojatý dokument o hmyzu, ale o to zajímavější. Vynikající záběry, odborný komentář a boj na život a na smrt se střídá jeden za druhým. Je to svět plný krutých a nelítostných zabijáků s perfektní výzbrojí. A přesně to dokument ukazuje.
Četnícke humoresky (2001)
V našem malém zahnívajícím rybníčku se našla perla. A co víc, ikdyž je to kriminálka tak se obejde bez střílení, výbuchů a šílených honiček. Zato je plná humoru a obyčejné lidskosti.
Jistě, pane ministře (1980)
Tohle je prostě dokonalý seriál, že Sire Humphrey? Jistě Pane ministře.
Červený trpaslík (1988)
Další luxusní anglický seriál. Postava Rimmera mě vždycky vraždí :-D
Star Trek: Vesmírná loď Voyager (1995)
Pro mne nejlepší Star Trek vůbec. Nejspíš díky velkému a dlouhému odloučení od zbytku známého vesmíru mi přišel nejosobnější. Na každém kroku potkávají nové rasy, řeší nové problémy, stále vstupují do neznáma a touha po návratu domů je čím dál větší.