Recenzie (125)
Restaurace (1983) (TV film)
Neučesaný, citlivě pojatý příběh o setkání dvou outsiderů.
Dneska přišel nový kluk (1981)
Vynikající Drhův debut. Ve své době odvážný pravdivým zobrazením reálného života a prostředím zaostalé slévárny. Obsazení málo známých herců i talentovaných neherců posiluje autentičnost příběhu.
Jak rodí chlap (1979)
Drhova povídka natočená v syrovém stylu je velmi silná. Zbývající dvě průměr.
Paní Le Murie (1993) (študentský film)
Málokdo ten film zná, a on přesto hravě strčí do kapsy všechny svěráky, hřebejky a podobné žabaře!
Marian (1996)
Jeden z nejlepších domácích filmů po roce 1989.
Tmavomodrý svět (2001)
Čeští piloti se musí obracet v hrobě!!! Trapný kýč!
Jízda (1994)
Proč se pokoušet o něco, co už mnozí před ním i po něm natočili podstatně lépe?
Akumulátor 1 (1994)
Docela dobrý nápad, ale totálně zabitý nebohou realizací.
Ropáci (1988) (študentský film)
Docela vtipný nápad. Rozhodně nejlepší Svěrákův film. Vše, co natočil po něm, je odpad, trapný odvar menzelovsky přeslazené poetiky.
Otrokyňa lásky (1976)
Dokonalá ukázka retro filmu. Výtvarně čistá, nabitá emocemi.