Recenzie (113)
Afrika aneb Češi mezi lidožravci (2004) (divadelný záznam)
Pro mě bohužel zjevně nejslabší věc z Divadla Járy Cimrmana. Kromě geniálního "Jmelí" většinou pouze recyklace starších fórku (Jmelí se ve hře "zacyklí" podobným způsobem jako kdysi jevištní flashbacky v Němém Bobši) a překvapivé množství jednoduchých prvoplánových vtipů. Ale aby nedošlo k omylu. Pořád špička současného českého humoru, které většina ostatních nesahá ani po kotníky!
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Jak by to asi natočil Kubrick????
Akt (1997) (divadelný záznam)
Jedna ze stěžejních záležitostí Divadla Járy Cimrmana. Prvotina se povedla náramně. A jako bonbónek, pokud máte možnost poslechněte si původní verzi, kde byl Pepa ještě policista (pak to soudruzi zakázali a S&S to museli přepracovat).
Armageddon (1998)
Chvílemi zbytečně rozvleklé (zejména akce na asteroidu), ale jinak výborná letní podívaná. Konkurenční Drtivý dopad z produkce Stevena Spielberga Armageddonu nesahá ani po kotníky ...
Bad Boys 2 (2003)
Slabší pokračování slušné komedie. Pár vtípků tu je, opět vizuální orgie (jak je člověk u Baye zvyklý), ale celkem dost o ničem ...
Batman a Robin (1997)
Tak tohle byl opravdu průšvih. Z původního Batmana zbylo jen prázdné pozlátko, a tak jediný, kdo to trošku zachraňoval, byl Arnold. Ale ten konec???
Black Widow (2021)
Skvělá první třetina [80%], slabá druhá třetina [40%] a na závěr klasický digibordel [60%]. Takže ve finále lehký nadprůměr
Blaník (1997) (divadelný záznam)
Trochu vážnější, než jsme u Divadla Járy Cimrmana zvyklí, ale možná o to víc se mi líbí. Chvílemi trochu statické, dokonalý protipól rozjuchaného Záskoku, který autoři napsali těsně po něm. Na Blaníku se možná podepsalo i to, že vznikl těsně po roce 1989 a Smoljak se Svěrákem se v té době trochu hledali. Když to ale srovnám s tehdejším "hledáním se" jiných tvůrců, nutno říct, že S&S z toho vyšli s noblesou. A pamatujte: "Nikdy nebylo tak zle, aby nemohlo být ještě hůř!"
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Chvílemi velmi dobré, chvílemi neskutečně blbé. Občas jsem se bavil, občas hodně nudil. Ze tří letošních komiksovek, které jsem zatím viděl (X-Men: První třída, Thor, Captain America) jednoznačně nejhorší.
Centrálna inteligencia (2016)
Průměrná akční komedie. Jedna hvězdička navíc za Rocka ...