Recenzie (8)
Katolická církev - tíživé mlčení (2017) (TV film)
Dokument byl pro mě zklamání: ano, vypátrali konkrétní kauzy (zdroje infromací samozřejmě přísně tajné, jak jinak u dnešních investigativních novinářů), ale pak byla cítit křečovitá snaha dokázat, "že to je systém". No a to s tím papežem už bylo vyloženě trapné.
Lesy na prodej (2018)
Aktivistický dokument, který od prvního záběru nenechá nikoho na pochybách, na které straně stojí. Na druhou stranu ukazuje reálný problém a popisuje řadu problemických praktik. Řada záběrů moc pěkných. Škoda, že u příčin zůstává u obecných proklamací. Také to nejzajímavější (situaci ve francouzských státních lesích) popisuje jen jednostranně.
Spiaci agenti (2017) (seriál)
Ruský pokus o "MI5". Bohužel hodně slabé: nereálné, místy slodkobolné, kape z toho ideologie ("za všechno může CIA, ale FSB se nedá").
Bastardi (2010)
Čistý odpad - ani na chvíli jsem nepřemýšlel. Zoufalé filmařsky, zoufalé herecky, zoufalý scénář, nesmyslná zápletka, zbytečný film.
Sama v čase normálnosti (2010) (TV film)
Ode mě 5 hvězd za tu pachuť, to nutkání na blití z partajničení a zneužívání moci kariéristy. Vím, ti se najdou všude a vždy, ale inscenace IMHO přesně vykreslila normalizační mlčící, zaraženou většinu a pár sígrů, kteří se cítí jistí se Stranou v zádech. A hlavní postavu, která ty myslí dobře, ale situace ji válcuje z obou stran ...
Vajont - šílenství mužů (2001)
Velmi zdařilé. Akorát ten český název je trochu úlet.
Krysáci (2008) (seriál)
Jeden z mála povedených večerníčků od r. 2000. Prvních 13 dílů je lepších než druhá řada.
Černá sanitka (2008) (seriál)
Téma velmi zajímavé, zpracování velmi rozpačité. Petr Janeček je odborník, ale když bohužel nemá řečnický talent, tak tam neměl být ...