Recenzie (32)
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
geniální. britský humor se vším všudy :)
Tajnosti (2007)
Vynikající. Viz epoh. Damieli, se vší úctou, říct v jedné větě název tohohle filmu a Bestiáře, to snad ne... ;)
Vydáš sa a basta! (2007)
děs a bída
Číslo 23 (2007)
Jeden z nejsměšnějších filmů s Jimem Carreym, který jsem viděl. Bohužel to nebyl záměr. Trvá to asi 23 minut, než vám dojde, že tenhle film nebude dobrý. Na samém závěru se dovídáme, že: "Tohle sice není nejšťastnější závěr, ale je to ten správný." OK, tak příště zkuste nějaký nesprávný... P.S. Film je asi tak mysteriózní jako tkanička na mojí levé pantofli.
Beštiár (2007)
viz Damiel, snad jen s tím, že Vašut byl na tom snad ještě to nejlepší...
Sexuálny škandál na škole (2006)
Výborný film, výtečná Judi Dench, která podle mně měla vyhrát všechny ceny, které dostala Helen Mirren za The Queen, protože tento výkon je o třídu výš.
Vrtieť psom (1997)
srdcovka, proto asi přidávám neobjektivní pátou hvězdu... Vynikající zpracování síly manipulace. Ne, že by to přesně takhle chodilo, ale přeci byste nevěřili válečným zpravodajům na CNN, nebo snad jo?
Marcela (2006)
Život někdy napíše neskutečný scénář a Helena Třeštíková potvrzuje, že dokumenty opravdu umí.
Radiohead: 7 Television Commercials (1998) (video kompilácia)
Podle tohohle náhodně objeveného skvostu jsem si zprvu vyplnil svoji oblíbenou dvacítku uživatelů :) Radiohead are the best...
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
jeden z těch filmů, co by si zasloužily šestou hvězdu... I mean it.