Recenzie (8)
Uncharted (2022)
8,5 z 10, jakožto milovník herní série sem spokojen
Nie je čas zomrieť (2021)
❤007
Temné hmoty - Season 2 (2020) (séria)
První série pro mě nějak nezajímavá. Nicméně druhá série je pro mne jedna z nejlepší podívané co jsem kdy viděl. Velmi moc se těším na pokračování, a doufám že to bude co nejdříve <3
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Hugh Grant TOPka, celé soudní jednání taky. Jednoduše výborné drama ale za mě krátké, ocenil bych ještě jeden až 2 díly.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Lepší podívanou jsem za svůj krátký život ještě nestihl zhlédnout... Radost, pláč, napětí, veškeré emoce na které si vzpomenete, se v tomto úchvatném díle nacházejí. Názvy měst, pod kterými se padouši nazývali, mi zůstanou v paměti navěky, a vždy, když se mě někdo zeptá na nějakou věc, a otázka v sobě bude mít jedno město z těch všech (Berlin, Tokio, Denver atd.) jako první se mi vybaví tihle padouši. Moc děkuji že jsem se na tohle mohl podívat, a velice rád si tento krásný seriál LA CASA DE PAPEL pustím znovu. Jednoduše MASTERPIECE!!!
Ralph búra internet (2018)
Velice zábavné ❤👍
Avengers: Endgame (2019)
V životě sem nebyl v kině na Avengers a neviděl jsem ani jeden film, kámoši mě vzali na Endgame a už ani nevěděli jak vypadám. Miluju hudební doprovod k filmu a Thor nejlepší Avenger ze všech. TOP FILM!!!
Partička (2009) (relácia)
Geňa TOP!!! Sice mě trošku irituje smích Daniela Dangla ale Partičku miluji a milovat budu. TOP zábava na večer!!!