Recenzie (363)
Pomsta šprtákov II - Šprtáci v raji (1987)
Tohle je teda pěkná krávovina...
Tak plynie čas (1965) (seriál)
Hrůza a děs...!
Šeptej (1996)
Rozhodně zvláštní a netradiční film.
Václav (2007)
Pěkný film. Ani jsem si ho pustit nechtěl, ale o to víc jsem byl překvapen. Popravdě jsem čekal, že to bude docela ptákovina. Naopak, rozesmála mě i rozesmutnila milá tragikomedie se zvláštním výkonem hlavního hrdiny "Václava". Pravdou je, že výkon nijak extra úchvatně excelentní nebyl. Ale špatné to rozhodně nebylo. Hudba J.P.MUCHOVA vše dokonale dokresluje, Ovšem na plné hodnocení to není.
Šerifovia (1998)
Tohle mě nijak moc nezaujalo. Ve srovnání s mými oblíbeným filmy podobného žánru je to slabota, tedy alespoň pro mě. Na druhou stranu natvrdím, že je to špatný film. Tak 55%
Hladina adrenalínu (2002)
Ve 14 letech bych dal ale určitě tak 4* :-))
Umučenie Krista (2004)
Pocity z filmu jsou jaksi smíšené, až nejisté. Brutalita je zde znázorněna opravdu natvrdo. Těžko říct, co si o tom myslet. je to tak 70%.
Vtedy na Západe (1968)
Co dodat? Snad jen to, že bez Morricconeho hudby... by to nebylo rozhodně tak dobré, film jako celek povyšuje o několik tříd především díky soundtracku... samozřejmě, že i pan režisér vše zvládl na výbornou.
Agent bez minulosti (2002)
Tak tohle je teda pecka, stejně jako další dvě pokračování. Sice jsem viděl nejdříve dvojku, pak trojku a jedničku nakonec, no co, nelituji toho, naopak se teď těším, až shlédnu hezky všechny tři díly po sobě. Jednička je v mnohém jiná, než její pokračování, ostatně, toho jsem se taky bál, protože ji točil jiný režisér. Avšak obavy nebyly na místě. JE to sice poněkud jinak natočeno, než od Paula Greengrasse, ale to není na škodu. Akce je perfektní a dějová linie taktéž. BAvil jsem se výsostně, ještě víc, než bych čekal. Tohle je zkrátka můj šálek čaje. No a jestli jste už slyšeli o tom, že se možná bude točit čtyřka, asi na to máte stejně smíšené názory, jako já.
Biela vdova (2000)
Příjemná komedie s dobrými hereckými výkony. Překvapivě jsem se pobavil, narozdíl od některých amerických filmů s podobnou tématikou... 4* jsou podle mě zasloužené, víc ale určitě ne...