Posledné recenzie (36)
Maličkosti (2019) (seriál)
Životy tří dospívajících kleptomanek se protnou na skupinové terapii. Každá z nich si prožívá určité období, ve kterém se musí potýkat s vlastními problémy a především se sebou samými. Nevěrný otec, násilný přítel, nové prostředí, vlastní sexuální orientace, neúplná rodina... to je jen pár z jejich starostí, které se snaží seriál mapovat. Poměrně zajímavé téma, ze kterého se však rozjel spíš další netflix-teenage-seriál. Mrzí mě, že se ta kleptomanie o moc víc než v traileru nerozebírá, podle mě to je nevyužitý potenciál. Pokud však nemáte velká očekávání, může vás tahle oddychovka celkem bavit.
TY (2018) (seriál)
Perfektně zpracované psychologické drama. Každý díl je jedinečný a nutí vás vidět ten následující (kéž by jich bylo víc). Badgley roli zmateného a uvnitř křehkého knihkupce, který dokáže milovat, jako nikdo jiný, hraje perfektně. Líbila se mi i Lail, která nestabilní a krásnou Beck zahrála také slušně. Koneckonců, o nich to celé je. Joe a Beck vidí realitu každý trochu jinak a vám, jako dívakovi, je umožněno všechny jejich myšlenkové pochody znát. Nic není černobíle a i YOU ukazuje, že dobro a zlo nemají nikdy jasnou hranici.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
1) velmi obdobné téma tady bylo několikrát a zpracováno citlivěji, více opravdově (např. Intouchables nebo You're Not You) 2) naivní, naivní a naivnější a ten konec? nejnaivnější, ale budiž, aspoň, že to nebyl uplný happyend (spoiler, omlouvám se) 3) jak může někdo chtít po Khaleesi, aby hrála prostomyslnou dívenku? Ne, že by to zahrála špatně, ale už to k ní nesedí... K odpolední kávě s buchtou a babičkou, může být...
Posledný denníček (2)
Love actually
The best prime minister ever :-) Love u Hugh