Recenzie (345)
Vnútorný nepriateľ (2005)
Nie moc vydarený film.
Eragon (2006)
Nakoľko knihu som nečítal tak hodnotím iba filmovo .
Dobrodružstvo s robotom (2013)
82 minút trval film no moja skratena verzia na 10 minút bola lepšia.Námet nezaujmavý,herci od,ktorích som čakal viac a ten robot.
Vejška (2014)
Nezaostáva za Gymplom ale nie je ani lepší.Hudba bavila aj príbeh.
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Nie je čo dodať, nie je čo vytknúť film si stále u mňa drží svoju hladinu.
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Další Potter,ktorí znovu nesklamal.
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Trojka Pottera zatiaľ najlepšia .
Harry Potter a Tajomná komnata (2002)
Veľmi dobre podanie v režií aj hereckými výkonmi
Harry Potter a Kameň mudrcov (2001)
80%
Unesení vetřelci (2014)
Mňa takéto poňatie filmu bavilo.Všetko kamerovane z jednej strany.