Recenzie (101)
Ripley (2024) (seriál)
Chyběla tomu jen ta whisky a soda.
Hrozba smrti (2024)
Čekal jsem, že odněkud vykoukne Nick Slaughter.
Tetris (2023)
No ty vole, to byla jízda !
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Neuvěřitelné se stalo skutkem.
Zóna záujmu (2023)
Víc než film mě zaujala myšlenka, jestli někdo čte ty předlouhé komentáře.
Prišla v noci (2023)
Párkrát jsem se zasmál, hlavně šunáku, ale jinak nevím. Takové celé nějaké o ničem.
DogMan (2023)
Prostě Joker se psy.
Bratia (2023)
Neskutečný komunistický hnus podaný tak, až mi z toho bylo fyzicky zle. Super film. A ano, film, ne dokumentární rekonstrukce.
Vyháňač diabla: Znamenie viery (2023)
Bezkonkurenčně nejstrašidelnější z celého filmu byla Okwui Okpokwasili.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Já jsem viděl Film !! Dokonalý a nádherný. Užil jsem si každou sekundu, díky, Pane režisére.