Recenzie (717)
Trhák (1980)
Blbost, plná na tu dobu jistě skvělých písniček. Dnes už bych to zařadil spíš jako volné pokračování „Sejdeme se na Vlachovce“
Experti (2006)
Snímek plný alkoholu, sexu a počítačů, který ve mně zanechal dojem, že se Tvůrci pokusili o vytvoření takového českého Willa Huntinga – neúspěšně!
Rozpustený a vypustený (1984)
Super podívaná plná klasického cimrmanovského humoru. Rozhodně jedna z nejlepších tuzemských komedií
Atentát (1964)
I když se dá v tomhle filmu najít neuvěřitelné množství nepřesností a skutečnosti neodpovídajících věcí, je to pořád dobrá podívaná
Návrat siedmej roty (1975)
Typická válečnědobá francouzská komedie, kde platí „Blbej jak němec ve francouzskej komedii“. Jedna z velkých klasik svého žánru. A scéna s matracema je naprosto geniální!
Vertical Limit (2000)
Další z horolezeckých podívaných, kde Vám hory vezmou dech. Nakolik je zobrazovaný děj reálný, nedokážu jako nehorolezec zhodnotit. Solidní podívaná – až na ten nitroglycerin…..
Maléry pána účtovníka (1980)
Podle mého, nejlepší komedie vůbec, všechny gagy z předchozích dílů pana účetního zhutnělé do jednoho filmu! Pokud se chcete opravdu bavit a na nic jiného nemyslet tak tohle je ta pravá podívaná
Cliffhanger (1993)
Nechal jsem se nachytat a po mnoho letech se znovu podíval na film se Stalonem. Vidět Staloneho jak v propocenym trčiku leze v mrazu po skále, či se potápí pod led, případně je opakovaně kopán do hlavy, ale stačí opravdu jen jednou za život – za pěkný hory dávám hvězdičku
Dobrý Will Hunting (1997)
Hmm nebylo to špatný, ale pod dojmem všech možných i nemožných komentářů a recenzí jsem čekal něco ještě silnějšího. Z filmu vyplývá jedno : Nejtěžší v životě, je překročit svůj vlastní stín!
Záložný plán (2010)
Lehká romantická komedie. Pokud se Vám líbila Pretty woman a podobné filmy, tak Vás, asi, tenhle snímek s J-lo nezklame, ale pokud ve filmu něco hledáte a od filmu něco očekáváte budete zklamáni