Recenzie (172)
Čierna Dahlia (2006)
Blábol prostě.
Květy války (2012)
Ryzí ukázka, jaxe nemá dělat film... a to nemám o tomto řemesle ani páru...
Expres smrti (2008)
Naivní, nicméně napínavé, nemotivující... před cestou transsibem z Pekingu do Moskvy, která faanu21 čeká za měsíc---
Beda tomu, cez koho prichádza pohoršenie (1950)
"Naše je právo, naše je pravda. A proto vítězíme!" Vida, rudí, sami jste se usvědčili. Vpravdě ukázková totalitní propaganda... "čistý" odpad...bohužel i ten lidský.
God's Not Dead (2014)
Na 110 minut příliš scénáristicky našlapané, zde by více slušela několikadílná minisérie, v níž by mnohé postavy a události nevypadaly tak ukrutně šablonovitě, i proto se pak nelze divit, že člověk nevěřící v tomto snímku v takovémto formátu nevidí víc než jednostrannou a nepřesvědčivou agitku.
Pokušenie (1936)
Tolik sytě růžový konec, až se černobílý materiál zbarvil do... růžova. Krom této colorizované kaňky se jedná o 100% film. Paní Marlene je femme fatale totale.
Hon (2012)
Napínavý film... avšak tím to končí, protože zejména prvoplánovitý, s množstvím nonsenců až běda běda třikrát běda, s linií příběhu asi natolik pravděPodobnou jakože by naše Micka měla koule. (Micka není naše. Micka není vůbec.)
Dvojaký život Veroniky (1991)
Poetika a virtuozita na úkor spádu a smyslu
(Ne)ľudský kšeft (2007)
Začátek slibný, zbytek slabý. V příběhu najdeme bot asi jako u Bati, jen s tou kvalitou si už nejeden divák nezadá. Což je škoda, protože náměť je vpravdě silný. Míra nereálnosti je značná, nicméně odhlédneme-li od tohoto faktu, film diváka strhne. A co teprve reálná skutečnost... hrůza jen pomyslet...
Hon (1966)
Máme se rádi, nemáme se rádi... přesně v tomto pořadí.