Recenzie (247)
Doktor Strange (2016)
Nápad a spracovanie originálne, celkovo v rámci žánru nemám problém dať plný počet. Trochu by som možno zafilozofoval nad pýchou, ktorá v skutočnosti nebola pokorená, ale svojím spôsobom velebená. To nie je dobré. Ale inak humorné, osviežujúce, efektné. Určite odporúčam.
Logan: Wolverine (2017)
Smutno mi bolo mocno. Ale veľmi dobré. Trochen škoda toho kríža na konci....ako veriaceho sa ma to dotklo. Inak paráda.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Nechápem zapálenosť pre Star Wars ako také, a žiaľ, aj keď mám rád sci-fi, toto mi nesadlo. Stále tam cítim ten štýl starwarsov a to mi to celé kazí. Proste priemer.
Kráľova reč (2010)
Po rokoch som si to pozrel zas, a stále sa mi to páči. Dobrý film aj pre opakované pozretia.
xXx: Návrat Xandera Cagea (2017)
Ty kokso, tak toto bol najtrápnejší a najúbohejší film s tými nahoršími hereckými výkonmi a hláškami, aký som sa posledné roky videl. Strašné, fuj.
V zajatí démonov (2013)
V tomto žánri je to fakt jeden z tých najlepších kúskov. Kto má rád horory, vrelo odporúčam.
Resident Evil: Posledná kapitola (2016)
Nič iné sa čakať ani nedalo. Pokračovanie v danej línii.
Tajný život maznáčikov (2016)
Tým animákom to v posledných rokoch celkom ide. Pobavilo, rozosmialo, uvoľnilo. Odporúčam.
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Tak toto je pokračovanie ako má byť. Veľmi dobré, úchvatné, humorné, aj hlboké. Určite si to ešte niekoľkokrát pozriem. Plný počet.
Votrelec: Covenant (2017)
Je to jeden z filmov, ktorý sa oplatí vidieť jedine v kine. Úžasný vizuál, dobrá hudba, ťaživá atmosféra. Osobne som si to užil, hoci musím povedať, že bolo to okoreniť ešte viac...niečo sa tam žiadalo. Ale inak fajn.