Recenzie (3 856)
Nepohodlný svědek (2014)
Spousta známých obličejů, 80% prostojů a zbytečných záběrů, brutální nuda i v tom malém s obtížemi dívatelném 20% zbytku, a také konec do nikam. Bleht. (6%)
Bitva o Inčchon (2016)
Asijská zmatená konverzační nuda doplněná nesmyslnými střílečkami někoho na někoho. Nevím proč, ani kdo byl hodný a kdo zlý. Zmatek nad zmatek, otřesné. (3%)
Jurský masakr (2012)
Blejt. (0%)
Dark Waters (2019)
Vymyslet a natočit něco tak nudného a dlouhého je docela umění. S něčím až tak nudným se jen tak nesetkáte. Rychlostí 2x-16x jsem znechuceně dojel do konce a šel si uvařit oběd na své oblíbené teflonové pánvi. (11%)
96 hodín: Zúčtovanie (2014)
Normální dobrý thriller. (54%)
Pod širým nebem (2019)
Hypernudný, zbytečný film o lautrhovně. (0%)
Carrion (2020)
Blejt. (0%)
Space (2019)
Otřesné po všech stránkách, nedívatelné ani s přetáčením. (0%)
Hořký život komika (2016)
Poměrně roztomilý film. Dobře se na to kouká, pokud zrovna není třeba přetáčet hovadiny. Když De Niro dělá srandu, stojí to za to a je to fakt dobré. Dějově to však slabé. Vlastně o nic nejde, jen se to tak vleče, neúspěchy, úspěchy, rodina, děcka... Koho to zajímá? Přesto kus zábavy tam byl (56%)
Bad Boys navždy (2020)
Dva černoši mluví a mluví a mluví. Ostatní postavy mluví a mluví a mluví. Tuto letargii občas přeruší zdařilá akce. A pak zase mluví a mluví a mluví. No, je to hrozně užvatlané, zcela nezábavné a místy akční. Žádná superlativa k tomu fakt nemám. S odřenými lokty i koleny za 3 hvězdy. (52%)