Recenzie (3 842)
Havran (2012)
Pomaličku se vlekoucí, slaboučká, nezáživná detektivka z 19. století. Přehrávající postava Poa je pouze ke škodě, básnické vykecávačky rovněž. (22%)
Valkýra (2008)
Parta nácků se snaží zachránit si prdel tím, že zabije Hitlera, převezme moc a ukončí válku. Jak to dopadne všichni víme. Dobře dívatelná věc, minimum prostojů, jen ten námět, kde každý zná dopředu výsledek, je nezajímavý. Jako se dívat na fotbalový zápas ze záznamu, když ze včerejška vím, jak to dopadlo. (54%)
Standoff (2016)
Dobrý thriller s docela zajímavým námětem. Na druhou stranu to byla nuda s velkým množstvím prostojů a spoustou zbytečných slov. No, aspoň to nestálo moc peněz. (40%)
Ulička slávy (2016)
Naprostá hovadina a stupidita na entou. (1%)
Snatchers (2019)
Trapné a ubohé. (4%)
Úniková cesta (2016)
Otec s dospívající dcerou jsou na výletě, mluví spolu a hádají se. Paralelně běží druhá dějová linka, že je hledají nějací padouši. Je to tak nějak smatlané dohromady, pořád různé dějové zvraty a míchající se žánry. Asi to mohla být průměrná rodinná komedie, ale film se bere zcela vážně a to dost hodně nefunguje. (32%)
Nepohodlný svědek (2014)
Spousta známých obličejů, 80% prostojů a zbytečných záběrů, brutální nuda i v tom malém s obtížemi dívatelném 20% zbytku, a také konec do nikam. Bleht. (6%)
Bitva o Inčchon (2016)
Asijská zmatená konverzační nuda doplněná nesmyslnými střílečkami někoho na někoho. Nevím proč, ani kdo byl hodný a kdo zlý. Zmatek nad zmatek, otřesné. (3%)
Jurský masakr (2012)
Blejt. (0%)
Dark Waters (2019)
Vymyslet a natočit něco tak nudného a dlouhého je docela umění. S něčím až tak nudným se jen tak nesetkáte. Rychlostí 2x-16x jsem znechuceně dojel do konce a šel si uvařit oběd na své oblíbené teflonové pánvi. (11%)