Recenzie (3 923)
Podfu©kár (2010)
Hlavní cockbrainový hrdina mi byl od začátku úplně ukradený, nezaujalo to ničím, po chvíli vypnuto. (3%)
Trojuholník smútku (2022)
Do konce jsem se proklikal asi za 20 minut. Barevný užvaněný bordel o ničem, samé dlouhé bezobsažné záběry, samé zbytečné kecy, nic komediálního jsem nezaznamenal, jen absolutní nudu. (3%)
Prepadnutie (2010)
Vytřepaný bordel. (1%)
Poker Face (2022)
Slátanina, zmatená, nepřehledná, nudná. (8%)
Boj o budoucnost (2022)
Naprosto po asijsku zkokotělá debilita. Nějak jsem se tím během půl hodiny proklikal do konce, bo normálně se na tuhle přespídovanou blbost s komickým CGI a nulovým obsahem dívat nedalo. Jedna hvězda za snahu. (13%)
Last Breath (2010)
Humáč. (0%)
Na krok od neba (2011) (seriál)
Na ten věk vypadá a působí TH dost dobře. Jinak je to takový pestrobarevný limonádový kýč ala Doktor z hor s drobnými kriminálními zápletkami a špetkou humoru, kdy se musí divák pousmát nad nějakou scénkou poté, co si uvědomí, jak moc je to velká blbost. Velice nenáročná záležitost vhodná pro nenáročného diváka jako pozadí k vaření, věšení prádla... Za možnost si znovu zažít TH dávám 10%, za zbytek pak 1%. Jo a ten produkt placement jakýchsi místních produktů a značek, to bylo brutální. (11%)
Animal (2014)
Komparz běhá po lese a pak se skrývá v chatce před jakýmsi bubákem se zubama a hladem. Chovají se jako debilové, tlachají kokotiny. Klasika jako stovky jiných podobných hovadin. (11%)
Hlavní podezřelý (2022) (seriál)
Tak, jak jsem už mnohokrát psal, i tenhle seriál by nemusel být seriálem, ale jedním slušným celovečerákem. Poslední díl je sice docela zajímavý, ale ostatní jsou tak z 80% vycpané vatou a zbytečnostmi, vleče se to a jen natahuje. (42%)
Králi ulice (2008)
Dobrá, klasická, trochu akční detektivka. Natočeno tak příjemně bez serepetiček a postaru. Velmi dobré obsazení k tomu. (65%)