Recenzie (3 923)
Musíme odsud vypadnout (2013)
Tři ochotníci - Snopel Chuj, Snopel Intoš a Sviňa Vynalézavá - cosi podělají a pak mají odvést prácičku pro Primoše Chamtivého, aby chybu napravili. Atmosféra není žádná, jejich herecké výkony jsou absurdní, scénář by si zasloužil aspoň 2 delší odstavce objektivní kritiky včetně hrubších výrazů. Celkově hrozná mizerie. (11%)
Únos (2011)
Film jako takový to mohl být i dobrý. Bohužel do hlavní role obsadili mladíka - nemehlo bez špetky charismatu, bez mimiky a bez náznalu jakéhokoli hereckého nadání. Každý záběr s ním, a bylo jich fakt hodně, bylo utrpením sledovat. Tak jsem je raději přeskakoval. No, takový rychlý film to byl. (15%)
American Gothic (2016) (seriál)
Telenovela o nějaké pošahané rodině. Nezvládl jsem ani pilot. (8%)
Informátoři (2008)
Plnotučný odpad. (1%)
Prípady 1. oddelenia - Season 3 (2022) (séria)
Na poměry ČT je to jistě nadprůměrný seriál. (45%)
Mise Odysseus (2017) (seriál)
První řada na hranici odpadu, druhá nedívatelná. (6%)
Mise Odysseus - Série 2 (2019) (séria)
Druhá řada se dívat nedá. (1%)
Mise Odysseus - Série 1 (2017) (séria)
Prostoduchá studiová vykecávačka. Na hranici odpadu. (11%)
Four (2011)
Nazáživná konverzačka ve sklepě. Mohla by to být spíše nudná divadelní hra nebo ucházející krátký film o délce Večerníčku. V této formě to nešlo. (7%)
¡García! (2022) (seriál)
Kladně hodnotím námět a černobílou historii, kterou dávají na začátek každého dílu. To dává smysl. Zbytek je trapárna. Bitky hrdinsky nesmyslné, střílečky a autohoničky stejně tak, efekty odpadní, občas hrdina poskakuje jako by i poletoval, no to je prostě moc... Rušivé je obsazení té klučičí slečny do jedné z hlavních rolí. Pokaždé, když jsem ji uviděl v zábéru, hned jsem začal rychle přeskakovat dopředu, neb to její neustálé protivné kdákání se nedalo vydržet. P.S. Poslední díl byl mimořádně nezdařilý a odbytý. (11%)