Recenzie (16)
Zootropolis (2016)
Konečně po hodně dlouhý době super animák, u kterýho jsem se vážně pobavila. Poslední dobou mi přišlo, že většina animáků je točená spíše stylem pro děti a dospělý divák si toho v tom příliš nenajde, ale u Zootropolis je to právě naopak.. a i když je příběh dost předvídatelný, v podání zvířátek to vůbec nevadí a celé to funguje a baví od začátku až do konce.
Grimsby (2016)
Na filmu jsem byla v kině a už po první půl hodině jsem toho litovala. Zasmála jsem se jen párkrát, většina vtipů již byla viděna jinde a navíc je to celý hrozně předvídatelný. Prostě vrchol trapnosti.
Deadpool (2016)
Tak tohle se vážně povedlo! Od filmu jsem neměla příliš velká očekávání a spíše jsem se bála, že většina vtipů již byla vyplýtvána v trailerech a film pak již ničím nepřekvapí (jak bývá poslední dobou u filmů zvykem). To ale rozhodně není případ Deadpoola, který je hláškami nabytý od začátku až do konce. Dlouho jsem se v kině tak nezasmála! :D
Anakonda (1997)
Pamatuji si, že jako malá jsem měla z filmu nahnáno.. Teď jsem to viděla po letech a musím uznat, že je to neskutečné béčko! Z nostalgie ale dávám alespoň 3 hvězdy.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (séria)
Paráda ! Po trapné sérii Zpátky na Zemi jsem měla z desáté série docela strach, nakonec jsem ale byla velmi příjemně překvapená. Kluci z trpaslíka jsou zpět v celé své parádě a opět srší hláškami od začátku až do konce! :) Nejlepší díl je ale bezesporu Lemons ! :D
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Tohle se vážně moc nepovedlo. Za celé tři epizody jsem se snad ani jednou nezasmála a celkově mi přišel děj dost přiblblý. Velké zklamání, ale dám alespoň jednu hvězdu z nostalgie. Přeci jen bylo milé vidět znovu celou posádku po tolika letech !
Udalosť (2008)
Nemůžu si pomoct, ale mně se to líbilo. Super originální zápletka a pro Shyamalana typická mrazivá atmosféra. Celkový dojem mi trochu kazily nepříliš přesvědčivé herecké výkony ústřední dvojice, ale to dokážu překousnout. 80%.
Horizont udalosti (1997)
V podstatě budu jen opakovat slova ostatních - skvělý začátek, film si vybuduje velmi napínavou atmosféru, ale ke konci se film bohužel zvrtne v pěkný béčko. A ten stupidní konec snad ani komentovat nebudu. Škoda, nakonec jen 3*.
Po zániku Zeme (2013)
Achjo, proč já se vždycky nechám ovlivnit zdejším hodnocením? Na film jsem se moc těšila a chtěla jít na něj do kina, ale nakonec jsem tak kvůli nízkému hodnocení a komentářům neučinila, což je docela škoda. Dle mého názoru se jedná o moc pěkné a příjemné sci-fi s krásnými vizuálními efekty (jasně, Ursa vypadá trochu lacině, ale nádherná znovuzrozená Země s krásnou přírodou to vynahrazuje). Normálně bych dala 4*, ale z trucu dávám plný počet! Holt asi když tam není tuna krve, násilí a akčních přestřelek, tak je to podle zdejších "odborníků" film o ničem. Ubožáci. ;)
V zajatí démonov (2013)
Tak tohle byl vážně jeden z nejhorších (ve smyslu nejděsivější!) hororů, co jsem kdy viděla ! Tohle na mě opravdu působí na 100%...Týden po shlédnutí jsem nemohla moc dobře spát a ani teď to stále není ideální, když si na to vzpomenu...vážně znepokojivé!