Recenzie (530)
Nikto (2021)
John wick a James bond mají konkurenci!!
Hellraiser: Revelations (2011)
Žádný zázrak se nekonal, ovšem nechápu tak nízké hodnocení, líbil se mi nápad pouzit příběh původní jedničky, herecky i scénáristycky to bylo dobrý, atmosféru 80,let to samozřejmě mít nemůže, ale mohlo být i hůře
Hellraiser: Vyslanec pekla (2002)
Pinkhead nějak měkne, už druhý film kde bere zlé k sobě do pekla, takže do postele chodím spát se svědomím že zlo je potrestáno, bohužel první dva filmy ukazuji že je mu jedno kdo skončí v pekle, jen díky pěknému konci dávám tři hvězdy
Stará láska nehrdzavie (2019)
Popravdě řečeno, vidina setha a sheron je v tomto podání velice nereálné, navíc bohužel už tak průměrný film kazí český dabing,kdy se mluví úplně stejně, ať už se mluví na mikrofon, nebo ve vysokých budovách... Kde je ten starý český nezaměnitelný dabing?!
Gulag (1985) (TV film)
Hodně slabé vykreslení Gulagu, spíše jako by to natočily sami Rusové aby ukázali, jak tam s lidmi, s trochou nadsázky, hezky zacházeji, pánové Američané by si měli přečíst nějakou knížku, jak kruté to tam ve skutečnosti bylo
Dumbo (2019)
Hodně průměrné, bohužel český dabing to sráží ještě o hvězdu níž
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Hodně průměrný film,který ničím nemůže překvapit,dějově lineární a český dabing tomu ještě o to víc dává nafrak
Vyšší škola strachu (1987)
Jen poznámku,kdo by se na to chtěl podívat kvůli George Cloonymu, tak tu nehraje hlavní roli,jen malou roli policajta po začátku filmu
Mrakodrap (2018)
Nezáživné,postradající nápětí,či emoce,to už raději Skleněné peklo :)
Stratený v džungli (2017)
Pro mě je to ztracený už neoriginálním příběhem