Recenzie (3 791)
Saw: Hra o prežitie (2004)
To ako to Leigh Whannell vymyslel, James Wan zrežíroval a Leigh s Carym Elwesom zahrali je parádne. Vážiť si vlastný život. Dúfať, že si nás Jigsaw nenájde. A keď už nájde dodržovať pravidlá a hrať sa jeho hru.
Saw (2003)
Nebolo márne nechať sa uniesť kraťasom a pustiť sa do celovečerného filmu. Po vzhliadnutí by som do toho tiež šiel.
Thor: Ragnarok (2017)
Thor: Ragnarok nebol ani len OK. Neviem prečo v Marvele musia robiť z každého hrdinu vtipkára. Vygrcať tam farbičky jednu cez druhú a čakať, že to diváctvo predtrávené zožerie. Tento filmový vesmír ma pomaly a isto začína omrzievať.
Princ a Večernica (1978)
Rozprávka môjho detstva. Keď som nemohol spať mamina mi ju vždy musela odrapotať. Mrakomor bol záporák aký by mal byť v každom dobrom filme.
Piaty element (1997)
Prišlo mi to dosť hlúpe, na komédiu. A ten dej na zaplakanie.
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Tadiaľto určite cesta nevedie. Keď už ani Groot moc nepobaví, tak je niečo zle.
Malý princ (2015)
Ťažko uveriť, že sa niečo také ako Malý princ dá previesť na filmové plátno. A ono to šlo dokonca veľmi dobre.
Stratené mesto Z (2016)
Keby som pri tom nerobil x ďalších vecí, asi by mi bolo už trošku dlho pri pozeraní. Film bol fajn, aj ma v celku zaujal, ale naozaj tá dĺžka. Trošku osekať a bolo by lepšie.
Sexbomba od vedľa (2004)
Film, ktorý ma vždy strašne rozosmeje. A má super soundtrack. Super hercov a dej. A niekomu sa ešte podarí takú skutočnú pošahanú šišku, s ktorou sa nenudí a ešte je aj nádherná naozaj stretnúť.
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Spŕznenie gréckej mytológie.