Recenzie (303)
Vojna policajtov (2024)
Paradoxne som bol veľmi prekvapený, pretože som od tohto filmu veľa nečakal. Začiatok bol všelijaký a ťažko sa v ňom hľadali spojitosti, no nakoniec sa všetko rozuzľuje a človek zostane iba milo prekvapený. Bártu nemám rád, no tu mi prekvapivo sadol. Rytmus detto, nemusím ho, no takáto rola mu sadla a ani to príliš nemusel hrať prípadne sa učiť texty, bolo to ušité akoby priamo naňho. Záver bol zvláštny a akoby si robili prípadné tri bodky, podľa toho ako sa filmu bude dariť v kinách a možno spravia dvojku. Každopádne Biermann začal vynikajúco s jeho Sviňou a rovnako dobre pokračuje s Vojnou policajtov...
Mária Antoinetta (2006)
Moja obľúbená Sofia Coppola si k sebe zoberie obľúbenú Kirsten Dunst a spraví z nej Máriu Antoinettu, no takú trošku inú, ako ju poznáme z hodín dejepisu. Soundtrack bol skvelý... "This is ridiculous. This, Madame, is Versailles..."
Umenie jesť a milovať (2023)
Prvých 30 minút by si mali pozrieť všetky dramaturgie, ktoré pripravujú programy o varení. Niečo neskutočné. Každopádne celý film je ako poézia o jedle s navždy krásnou Juliette Binoche...
Opičí človek (2024)
Je to taký indický John Wick a dokonca ho vo filme aj spomenuli. Výber hudby, kamera a celkovo audiovizuál bol na veľmi vysokej úrovni. Dev Patel má nakročené už v mladom veku ku veľmi sľubnej kariére...
Django (2024)
Kino Púchov, 02.05.2024. Síce som si musel kúpiť dve vstupenky, no mal som kino sám pre seba. Úplne tomu ale rozumiem, Olympic a Petr Janda nie je Karel Gott, každopádne pre niekoho ako ja v istom zmysle je. Vďaka môjmu otcovi som na Olympicu vyrástol, poznám všetky skladby a čím som bol starší, tým sa mi ich tvorba viac páčila. Som rád, že som kedysi zažil aj ich koncert. Petr Janda už bude navždy legendou a rozhodne si zaslúži zdokumentovaný životný príbeh svojej kapely...
Pavarotti (2019)
Keď sa Ron Howard chytí réžie dokumentu, nemôže to dopadnúť zle. Obzvlášť keď sa jedná o dokument o nesmrteľnom Lucianovi Pavarottim.,,
Kaskadér (2024)
Vynikajúci film a presne ako v ňom bolo spomenuté, kaskadéri by si tiež zaslúžili Oscara, to čo predvádzajú je až neuveriteľné a mnoho krát ide vyslovene o krk. Film plný akcie, skvelej kamery, skvelej hudby a skvelého Ryana Goslinga so skvelou Emily Blunt... Colt Seavers: "I had no choice. I had to do some Jason Bourne shit!"
Sila priateľstva (2007)
Adam Sandler sa dokázal vymaniť zo škatuľky, klobúk dole. Všeobecne veľmi silný film o následkoch 11. septembra. "I don't need to talk about her or look at pictures. 'Cause the truth is, a lot of times, I see her, on the street. I walk down the street, I see her in someone else's face. Clearer than any of the pictures you carry with you. I get that you're in pain, but you've got each other. You got each other! And I'm the one who's gotta see her and the girls all the time. Everywhere I go! I even see the dog. That's how fucked up I still am! I look at a German shepherd, I see our goddamn poodle..."
Ruby Sparksová (2012)
Film som kedysi pred desiatimi rokmi vedel a dnes opäť. Paradoxne mi ho pripomenul Antonio Banderas a nie hlavná dvojica. Je pravda, že Paul Dano má v sebe niečo také zvláštne, čo ťažko pomenovať, no to isté platí aj o Zoe Kazan a preto sa do tohto filmu neskutočne hodili. Príbeh je veľmi zaujímavý a plný emócií, každopádne za ten záver si to za mňa zaslúži plný počet. Ďakujem za nádherný film...
The Alpinist (2020)
Prirovnanie ako Free Solo 2 je trefné a presné. Marc-André Leclerc bol bezpochyby výnimočný človek a lezec. Klobúk dole pred jeho výkonmi. Neskutočne krásny životný príbeh, ktorý sa skončil presne tam, kde sa mal - v horách. "When you're in the mountains with a vision it's like all of the superficialities of life just sort of evaporate and you can often find your self in a deeper state of mind and that can stick with you for a while after a big climb. You appreciate everything so much that you take for granted most of the time..."