Recenzie (148)
Vládkyňa zla (2014)
Skvělé a zajímavé zpracování pohádky O šípkové Růžence. Angelina Jolie je výborná herečka. Líbily se mi efekty, celkově příběh, jakým způsobem byl pojatý, děj, prostředí, hudba, herci, všechno :)
Príbehy z lesov (2014)
To je opravdu dobrá slátanina všeho možného :D na film jsem se těšila od té chvíle, co jsem se dozvěděla, že tam hraje Johnny Depp. To jsem ale ještě netušila, že tam hraje tak maximálně 3 minuty :( s happy endem se tady v rámci možností moc nesetkáte, za to se setkáte se zbytečným úmrtím (a ne jedním), nevěrou a nesmyslnými nemelodickými písničkami. Jak již napovídá název, většina filmu se odehrává v lese, pokud se tedy na film dívate ve dne při nedostatečném zatemnění, máte z filmu téměř kulový.
Mucha (1986)
Super film! :) pamatuju si útržky ještě z dětství, kdy mi utkvěla v paměti tato slavná a děsivá metamorfóza, ale dnes, s odstupem času, to hodnotím jako skvěle zpracovaný a na tu dobu fakt perfektní film (remake).. Nemůžu si pomoct, ale.. taky jste fandili mušímu Sethovi až do posledního dechu? :D .. Jinak vidět v originále Mouchu z roku 1958 s Vincentem Pricem je taky delikatesní zážitek! :)
Rojko (2005)
Když jsem poprvé uviděla Dakotu Fanning jako malou holčičku (myslím, že to bylo ve filmu 24 hodin), úplně jsem propadla jejímu kouzlu a řekla jsem si, jak je hrozně talentovaná :) myslím si to o ní doteďka. Tenhle film je inspirovaný skutečným příběhem zraněného koně, ale myslím, že bych mu dala 5*, i kdyby si ho někdo vymyslel :D je to moc příjemný film :)
Chlapec od vedľa (2015)
Kluk od vedle je přesně ten typ filmu, kterých se v minulosti natočilo a v budoucnosti natočí ještě stovky, ale nikdy svým poutavým dějem nezklamou :) divák sleduje milostný románek mezi sousedem sympaťákem a opuštěnou matkou dospívajícího syna. Pro ni to byl jen úlet, ale on si vše vyložil jinak a začíná ji teď sledovat na každém rohu...
Dívka v parku (2007)
Čekala jsem od filmu víc, když nad filmem přemýšlím zpětně, tak děj byl takový vleklý a závěr docela rychle utnut. Nedozvíme se pořádně, co se stalo se ztracenou dcerkou, což mě pěkně mrzelo. S. Weaver mi bylo líto (je to skvělá herečka a role utrápené matky ji opravdu sedla).
Nezastaviteľný (2013)
Děj filmu byl docela napínavý, ale trochu předvídatelný. Herecké obsazení bylo super, J. Statham, J. Franco i K. Bosworth jsou úžasní :) ... Každopádně jsem se přistihla, jak jsem si při jednom z rozhovorů mezi J. Francem a W. Ryder řekla: "Co je to za scénář...?" Ten mě docela zklamal.. Celkově to pro mě byl takový lepší průměr, takže 3* + :)
Začarovaná Ella (2004)
Skvělá pohádka, něco ve stylu Popelky.. hodná a poslušná Ella má dvě zlé nevlastní sestry, které jí škodí, jsou úplně rozdílné, ale spojuje je všechny láska k princi :D .. Anne Hathaway je hrozně sympatická herečka a navíc jsou tam i hezký písničky :)
Rumburak (1984)
Legendární Rumburak byl tak populární, že si jeho postava zasloužila samostatnou pohádku :) s Arabelou to nemělo už nic společného, pohádka má vlastní příběh. Nejlepší jsou tady Lábus, Kaiser, Bohdalová a Bech, to jsou fakt jedni z největších velikánů (a mých oblíbenců) české kinematografie :)
Siedmy syn (2014)
Čekala jsem od toho víc, byl to takový průměrný fantasy film s čarodějnicemi a draky. Nejsympatičtější mi byla Alicia Vikander, která se v poslední době dostává stále víc do popředí filmového prostředí.