Recenzie (13)
Osudový dotyk (2004)
Úžasný film!!
Kronika rodu Shannara (2016) (seriál)
Krutopřísnej seriál doporučuji.
Mr. Robot (2015) (seriál)
Tento seriál je zajímavý už od začátku a postupně vás to vtahuje do děje což je super.Neumím si představit ajťáka který by dal tomuto seriálu 4 hvězdičky protože tohle je prostě na 5 hvězdiček.Velmi dobré herecké obsazení, ale samozřejmě nic se neobejde bez chybičky, jediné co mi vadilo je to ze vlastne nevime jeho minulost například:kde je jeho otec,matka a tak dále ale tak je to první díl že...takže si myslím že to postupně rozvinou a vznikne z toho velmi velmi hustý seriál. Dávám 95%
Daredevil (2015) (seriál)
Seriál daredevil je jeden z těch nejlepších seriálů které jsem kdy viděl.Báječný příběh se skvělými efekty a taktéž těžce úžasnými souboji a k tomu perfektní herecké obsazení hlavního hrdiny Daredevila a také nesmím zapomenout na jeho dokonalý kostým.Dávám 100%
Jurský svet (2015)
Efekty,souboje byly výborné taktéž herecké obsazení bylo výborné, jediné co bych tomuto filmu vytknul je poměrně jednoduchý příběh.
Spartakus (2010) (seriál)
Tento seriál zaujme hned v prvním díle svým dokonalým vyzobrazením spartakovy doby.Velmi dobře propracované souboje a herecké obsazení by snad nemohlo být lepší.Moje hodnocení: 100%
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Shipuuden je podle mého názoru lepší jak normální naruto protože v shipuudenu jsou : nové propracované techniky a propracovanější emoce a je to celé takové vyspělejší.Tento seriál doporučuji :) nesklame vás.
Naruto (2002) (seriál)
Seriál naruto je podle mě jeden z nejlepších animovaných seriálů.Vždy jsem říkal,že naruto je kravina,ale když jsem skoukl prvních 5 dílů tak mě naruto začal zajímat a potom mě to vcuclo do příběhu tak že se naruta nemůžu nabažit.Nikdy jsem nevěřil že v animovaném seriálů můžou být tak propracované emoce jako v normálních seriálech ale to jsem se úkrutně mýlil naruto je důkazem.V tom seriálu je : smutek,radost,zlost,závist prostě dokonalé a plus propracované boje i když na shipuudena to nemá :D a dokonalý soundtrack.Doporučuji shlídnout.
Zelená míľa (1999)
Zelená míle je podle mě filmový zázrak protože ten film vás postupně vcucne do dějě a vy nedokážete vstát od telky :D Probudí ve vás docela dost emocí.Tento film doporučuji protože nesklame :) a po herecké stránce je taky dokonalý vždyť tam hraje Tom Hanks a Michael Clarke Duncan.
Kráčajúca skala (2004)
Kráčející skála je podle mě užásný film akorát že trvá jen 83 minut a z toho 22 minut titulky takže vlastně trvá 61 minut ale příběh se mi líbí.Kdo by mohl kráčející skálu lépe ztvárnit než The rock :D ale je to podle mě jeden z jeho nejlepších hereckých výkonů.