Obľúbené filmy (4)
Martin a Venuša (2012)
Ženy jsou z Venuše a muži z Marsu.
Prebudím sa včera (2012)
Krídla Vianoc (2013)
Film mě hodně moc zaujal:pěkná hudba,dobré obsazení atd.
Nežné vlny (2013)
Skvělá komedie,která má příběh,dřívější doba je v něm srandovně pojatá.Kdybych tento film měl ohodnotit ze sto hvězdiček,tak dám plný počet.