Posledné recenzie (7)
Normálka (2009) (seriál)
Úplne normálne príbehy, úplne normálnych zamestnancov v úplne normálom parku, no ale práveže vôbec 😀. Táto nabitá (Regular) show plná humoru, rôznych dimenzii, vesmírov, priateľstva vás vtiahne do tohto sveta veľmi rýchlo. Existuje tu naozaj len málo slabých epizód. Postavy si prejdu krásnym vývojom, nakoniec to do seba všetko zapadne ako skladačka a naši hrdinovia sa s nami rozlúčia s dôstojným a emotívnym koncom👌(song od Bowieho sa tam nádherne hodí) OOOOOOOH!!
1917 (2019)
Och bože tá kamera 😍, soundtrack, príbeh 👌 Za mňa úplná spokojnosť.
Divoký Django (2012)
Ja tento film jednoducho milujem, tá kamera, dlhé zábery a symbióza medzi Foxxom a Waltzom...proste paráda :) Zrejme môj obľúbený film od Tarantina, ale bije sa o prvú priečku s klasikou Pulp Fiction. Zábavné, krvavé, presne také ako sme od Tarantina očakávali. Jednoznačne film ťahá herecké obsadenie, najviac určite vyčnieva úžasný Christoph Waltz. Soundtrack, finálna scéna, Sam L. Jackson, scéna s pytlama na hlavách sú dnes už legendárne. Tento film mi naozaj sadol a môžem ho pozerať dookola :) 9/10