Recenzie (47)
Schindlerov zoznam (1993)
Neco tak smutneho jsem uz dlouho nevidel. Je v tom neco nepopsatelneho a uzasneho, ne jednou jsem mel slzy v ocich a rikal jsem si, jak to mohl nekdo udelat tem lidem a jeste k tomu mit pomalu usmev na tvari.
Battle Royale (2000)
Tohle vas donuti zapremyslet o tom jak moc koho znate a neznate. A zaroven vas z toho bude mrazit.
Tvárou v tvár (1997)
Je to uplny filmovy skvost:-). Ale vase nejhorsi nocni mura :-(. Je to skvele na obe trany. Perfektny film proste.
Tenká červená čiara (1998)
Dlouhe, nezazivne proste me to docela nudilo a nebavilo.
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
Aspon naka komedie mi zpusobila usmev na tvari:-)
8 MM (1999)
Ten film ve vas neco zanecha ale clovek nesmi premysled nad tim, ze se takovy ohavnosti deji.
Kocúr (2003)
Nic horšího jsem ještě neviděl. Který pako může něco takovýho vymyslet. To je rouhání pohádkama.
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Asi bych rekl, tezka komedie:-) :-)
World Trade Center (2006)
Zbytečně dlouhé a proto to má u mě 3*.
Biznis (2005)
Buď sobec a ser na kámoše jediňá věc, která z toho vyplinula.