Obľúbené filmy (10)
Leon (1994)
Nejdokonalejší film právem bezpečně usazený ve všech top žebříčcích. Emoce, emoce, atmosféra a ještě jednou emoce. A pořádný kus peklně husté akce.
Sex a Lucia (2001)
Inteligentní sexy film, který svým erotickým nábojem a lidskostí diváka nekompromisně odrovná od začátku až hasta el final.
Súmrak mŕtvych (2004)
Zombie megavtipný nářez se sympatickými britskými hrdiny. Nácvik na průchod ulicí plnou zombie je scénka zcela nezapomenutelná.
Kill Bill 2 (2004)
Po zcela jiné jedničce přichází konečně mistr Tarantino a ukazuje nám, proč ho milujeme.
Matrix (1999)
Absolutní hodnocení pro absolutní film. Když jsem kdysi odcházel z kina, běhal mi mráz po zádech, a do dneška na Matrixu nevidím, kromě jeho pokračování, jedinou chybu. Je to jeden z filmů, které se objeví párkrát za život, a které navždy změní směr, kudy filmový průmysl půjde.
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Po tomto filmu jsem se zamiloval do duše a díla Kevina Smithe a pochopil, že ty nejlepší fóry rozhodně nejsou ty slušné. Suck cock...!
Votrelec 2 (1986)
Srdcovka, která mi sedla více, než Ridleyův legendální Vetřelec. Jednoduché, přímočaré a hlavně dokonalé...prostě FLAWLESS. A Vazquezovou bych si s chlapem rozhodně nespletl...:)
Vampire Hunter D (2000)
Nádherný animák pro dospělejší publikum s úžasnou kresbou, hudbou a atmosférickým příběhem.
Ghost in the Shell (1995)
Cyberpunk will never die!
Život pod vodou (2004)
Tak tento film je moje srdcovka, kterou marně doporučuji všem přátelům, kteří pak na mě zle koukají. A přitom ta atmosféra, geniální Bill Murray, krásná těhule Cate Blanchet, pejsek na třech, švihlý humor, David Bowie v portugalštině a ta mořská fauna a flóra. Každý uchyl musí chcanechca zaplesat a zatetelit se.