Recenzie (99)
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Ne, ne a ne. Ani další pokus nevyšel. Prostě se mi to vůbec nelíbí. Tečka. A Peter Jackson je úchyl. Další tečka.
Dobrý Will Hunting (1997)
Myslím, že hodně z nás v sobě hledá skrytého génia....
Magnólia (1999)
Vynikající film, výborní herci, úžasná hudba. Prostě nemám co vytknout. Nejlepší film na téma více se prolínajících příběhů. I přes ohromnou délku mi vůbec nepřipadalo, že bych u monitoru strávil více než tři hodiny.
Mladosť v ťahu (2003)
Ani nevím proč, ale hodně jsem se bavil. Má to správné tempo a vůbec mě to nenudilo. Určitě jedna z nejlepších debilních komedií co znám.
Krajné medze (1995) (seriál)
Vynikající seriál, který trpí na občasné nekvalitní a nudné díly. Výbornou atmosféru navodí hlavně hlas pana Radovana Lukavského jak na začátku, tak na konci. Čest jeho památce. :´( Ještě teď si pamatuju, jak jsem se u některých dílů třásl strachy. Ale to už je nějakých deset let zpátky.
Sexbomba od vedľa (2004)
Je to tak na tři. Ale čtvrtá má jasný důvod a tím je Elisha. Bez ní by mě to asi moc nebavilo. :)
Nezvestní (2004) (seriál)
První série vynikající, ale pak už to jde z kopce. Na třetí sérii jsem se díval už jen z povinnosti. A čtvrtá? Vývar z třikrát vyvařené vody. Pátou už radši ne, děkuji.
Nenávisť (2004)
V podstatě další průměrná a nijak nevyčnívající předělávka jednoho japonského hororu. Ovšem když si ji uprostřed noci v chatové osadě blízko temného lesa promítáte venku na prostěradlo, tak to ve vás přece jenom zanechá hlubší stopu. :)
V ako vendeta (2005)
Vizionářský snímek!