Recenzie (793)
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Nádhera. Zilvare, dej mi čouda.
Mistři českého animovaného filmu (2004) (seriál)
Hvězda Kletby bratří Grimmů nebo Eurotripu, Miroslav Táborský, muž divného úsměvu (jak bylo psáno od jiných) uvádí na ČT zajímavý seriál. Bůh žehnej veřejnoprávní televizi za tento počin.
Human Traffic (1999)
Může to být celkem zajímavý život: Mejdany, hudba, alkohol, drogy,...Počkat, vždyť tak žiju taky. Až na ty drogy, ty mě teď nějak neberou. Je to spíš komedie než drama. Autentická, plná hlášek a dobré hudby. Nejlepší moment asi rozebírání Hvězdných válek.
Krupiér (1998)
Všichni hodnotící lidé, kteří Krupiéra viděli, tak náhodně zapli TV a byli mile překvapeni. Já jsem jí pustil zcela cíleně, ale výsledek byl na chlup stejný. Clive Owen mě svým výkonem naprosto dostal, byl skvělý. Navíc šlo o velmi slušný film s nečekaně podařeným scénářem. Dvě dějové roviny, nečekané momenty, zábavné. Mike Hodges sice vypadá jak rybář, ale točit evidentně umí.
Stroskotanci (2002)
Fakt odpadní záležitost. Co měl Guy Ritchie k večeři, že začal psát tuhle sračku. A jaký to na něm zanechalo následky, že jí dopsal. A to se vyspal s Madonnou nebo s J. Tripplehornem, že to natočil? Víš co, Guyi, radši ZBAL PRACHY VYPADNI, protože tehle film je podle mě totální PODFUCK, tos nemyslel vážně,co?
Mlčanie (1963)
Tak to o mně není, ja v rodině problémy nemám a zrovna s bratrem i sestrou vycházím dobře. Tenhle dost typický Bergman Vám ukáže, jaký to je, když jsou dvě sestry zcela odlišné a vzájemně se zrovna nemilují. Kdysi tu druhou respektovaly a svým způsobem obdivovaly, dnes už si nemají co říct a tak mlčí. Jediným pojítkem je malý kluk, syn jedné z nich, kterého mají rády obě a on je.
Musíme si pomáhať (2000)
Hřebejku už se mě prosím nesnaž dojmout, nejde ti to.
Šakalí léta (1993)
Nemám Hřebejka rád a proto mu dávám tak vysoké hodnocení spíš ze soucitu. Objektivně bych dával spíš 3, ale tentokrát mě aspoň nenaštval jako jindy, tak ať má radost. Jinak dobrý Dejdar.
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Vyhlašuji soutěž. Kdo donutí Soukupa, aby nechal filmařiny, dostane ode mě čokoládovníka.
Diskopríbeh (1987)
Nejhorší český režisér se vyznamenal.