Recenzie (8)
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Bloodyhell Fanservice What We Need.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Keď sa do niečoho pustí Korea, tak to stojí za to.
Free Guy (2021)
Skvelé prepojenie medzi realitou a videohrou.
Alibi na mieru (2017)
5 hviedzičiek nikdy nedávam len tak, ale tento film si to zaslúži, oz začiatku až do konca som sa nevedela prestať smiať...
Káva a cigarety (2003)
Málokedy dávam 5 hviezd ale tento film má oslovil
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Pre mňa najemotívnejšia časť zo všetkých, čo ma naopak sklamalo aj pri ostatných filmoch ktoré sú na základe kníh, sa dej mierne odlišoval, ale inak strhujúci zážitok...
Da Vinciho kód (2006)
Prvý krát som sa s týmto filmom stretla na dovolenke vo Francúzsku kde sa aj film natáčal. A kvôli tomuto filmu som začala milovať konšpiračné teórie a všetko o tajných sektách. Najviac sa mi páčili - výber miest, herecké výkony a soundtrack k filmu.
Lana Del Rey - Video Games (2012) (hudobný videoklip)
Milujem tento song, keď som ho počula, najprv som ho nemusela ale Lana si potom získala moje srdce a uznávam jej tvorbu...