Recenzie (447)
Polnočná jazda (1990)
Mark Hamill ztvárnil psychopata naprosto dokonale, ale jinak je tento film plochý a nezáživný.
Lego príbeh (2014)
Pokud jste viděli trailer, tak jste viděli vše zábavné. Zbytek filmu je obrovská nuda.
Po čom ženy túžia (2000)
Celkem pitomá a zbytečná komedie. Vidět to stačí pouze jednou, podruhé bych to bral jako trest.
Česko Slovensko má talent (2010) (relácia)
Občas se najdou zajímavé výkony, ale hlavním tahákem jsou trollové a trotlové, kteří tam chodí a starají se o veškerou zábavu.
=3 (2009) (seriál)
Po odchodu Raye to ztratilo kvalitu, ale pořád se na to dá dívat. Politicky nekorektní vtipy vždy pobaví. Edit: Carlos je důstojným zástupcem Raye. Má to znova koule.
Kostičky (1994) (relácia)
Hvězda za intro.
Pláž (2000)
Neříkám, že by takhle měl vypadat Far Cry film, ale, vlastně, proč ne? Nádherné a akční dobrodružství na tropickém ostrově s mladými a často sjetými protagonisty. Jo, tohle je Far Cry.
Lovci zážitků (2015) (relácia)
Dokumentární pořad s trapným obsazením, trapnými vtípky, trapnými dialogy a monology. Celé je to dosti trapné.
Smrtonosný dopad (2008) (TV film)
Jeden z těch kvalitnějších katastrofických filmů. Jako vždy se jedná o nepovedenou kopii nějakého slavného filmu (Armagedon), která porušuje fyzikální zákony, má chabé herecké výkony a celkově je dosti nezajímavá. Zde jsem se rozhodl pro jednu hvězdu, díky tomu, že se mi z toho nechtělo zvracet, jako třeba z urychlovače zkázy nebo podobných věcí.
Švédská trojka (2013) (relácia)
Česká a ne tak úspěšná odnož =3. Vtipy Valdy nejsou moc vtipné a videa poslední dobou už taky za moc nestojí. Ale občas se tam objeví něco vtipného, nějaká hláška se Valdovi také občas povede, takže to rozhodně není k zahození.