Recenzie (16)
Zelený rytier (2021)
Strašná nuda.Ani jsem to nedokoukal.
Arvéd (2022)
Prostě divný.
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
A mě se to líbilo.Prostě letní pohoda.
Dědictví aneb Kurvaseneříká (2014)
Snažil jsem se ,ale tohle se fakt nedá.
Sniper 5 (2014)
A hele po těch ubohých dílech předtím docela koukatelný film. Za mě 4 hvězdy a vy se třeba zblázněte.
Pompeje (2014)
Tak toto opravdu ne. 2 hvězdy za triky.
Riddick (2013)
Riddick je zpět !!!!!!
Modrý tiger (2012)
No snad jen za snahu natočit film pro děti.
Rock of Ages (2012)
No prostě Rock and roll !!!!!!!
Dočkáme sa Ježiška? (2013)
Když budete chtít zajít na pohodový film a naladit se na vánoce tak je to dobrá volba. Těm kteří koukají jen na americký akčňáky a podobný bláboly vzakzuji jen to, ať raději sem nedávají žádné komentáře a na tavéto filmy nechodí do kina.