Obľúbené filmy (10)
Šimon a Matúš idú na riviéru (1975)
komentář stejny jako ke druhému dílu
Uvnitř (2007)
U mě zatim nejlepši řezničina.
Utečenci (1986)
Víkend u Bernieho II (1993)
Světáci (1969)
Pomsta znásilnenej (2010)
Funny Games USA (2007)
parchanti,malo je doma řezali!!
Psycho (1960)
Pro mě jednoznačně nejlepší horor vůbec
Milda (2017)
Tmavě červená (1975)
Kombinace horroru a detektivky,vynikajici