Recenzie (26)
#annaismissing (2023)
snazi sa to tvarit ako cool moderny film...ale je to len obycajna srajda so scenárom za dve koruny a asi najnesympatickejsími ceskymi "hercami"
Avatar: Cesta vody (2022)
scenarista sa velmi nezapotil...do bodky okopiroval prvy film a jedine co tam pridal, boli alzaci
Denník slabocha: Výlet za všetky peniaze (2017)
slabe, velmi slabe....snad nebude dalsi diel, lebo to uz by bol odpad!!!
Gran Turismo (2023)
film o pubertakoch pre pubertakov (hlavne celkovym spracovanim)
John Wick 2 (2017)
dufam, ze treti diel uz nebude...lebo odpad to isti
Klérus (2018)
Tento film by mali povinne vidiet (idealne niekolkokrat) vsetky kostolne krysy, aby sa im konecne otvorili oci
Lady Grey (2017)
zapletka ako z lacnej mexickej telenovely
Mizerná jízda (2020)
Boratovi nesiahajú ani po členky
Molly a jej hra (2017)
dokazal som to dopozerat len vdaka jessice a jej hrudniku...inak strasna nuda
Nabiť a zabiť (2006)
niekto v recenzii predo mnou napisal, ze film ho berie...aj mna bral...ale na spanok