Recenzie (26)
#annaismissing (2023)
snazi sa to tvarit ako cool moderny film...ale je to len obycajna srajda so scenárom za dve koruny a asi najnesympatickejsími ceskymi "hercami"
Gran Turismo (2023)
film o pubertakoch pre pubertakov (hlavne celkovym spracovanim)
Nabiť a zabiť (2006)
niekto v recenzii predo mnou napisal, ze film ho berie...aj mna bral...ale na spanok
Nič v zlom (2023)
tisic krat omlety scenar...jedna hviezda za jennifer, az kym neukaze bobra a kozy podliehajuce gravitacii :-/
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
pri tomto filme som zistil aka stupidna (tolko nahod sa len tak nevidi, ako priklad uvediem...aka je sanca, ze v noci najdete niekoho v obrovskom lese) je knizna predloha
Vtedy v Hollywoode (2019)
povodne som chcel dat iba jednu hviezdu, viac si samotny film nezasluzi...ale za finalovy fajt musim jednu pridat
Pokánie (2007)
ak clovek zaspi pri sledovani filmu, znamena to, ze ten film nie je dobry...a co som cital tu niektore recenzie, tak nie som jediny, komu sa to stalo pri tomto filme
Na zlej strane (2018)
preco to ma preboha taku minutaz? Ved sa to uplne zbytocne natahuje ako sopel. A pritom to stacilo zostrihat na 90 minut a bol by z toho paradny film.
Avatar: Cesta vody (2022)
scenarista sa velmi nezapotil...do bodky okopiroval prvy film a jedine co tam pridal, boli alzaci
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
nic...ani slza...to viac emocii vo mne vyvolal film Titanic