Obľúbené filmy (10)
Matrix (1999)
Nejlepší sci-fi. Hluboká filozofie, super efekty, herecké výkony na úrovni a nezapomenutelný Smith. Jestli tento film bude kdy překonán, tak to bude zázrak
Krstný otec (1972)
Tento film mě nadchl z několika důvodů. Jedním z nich je úžasná atmosféra a napětí, které jsou udržovány po celou dobu tohoto díla. Díky tomu ani dlouhá stopáž nevadí a film má spád. Dalším důvodem jsou vynikající herecké výkony. Jakmile je na scéně Marlon Brando, film má hned jinou atmosféru. Jeho charizma je úchvatné. Al Pacino se právem tímto výkonem dostal na filmové výsluní.
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
Emocionálně velice silný film. Herecky báječné. Opravdový zážitek i v ne zrovna dobrém období života.
Kill Bill (2003)
Nočná mora v Elm Street (1984)
Resident Evil (2002)
Voľný pád (1993)
Jeden z těch filmů, kdy soucítíte s hlavní postavou a fandíte jakoby záporákovi. Myslím, že celý film dokonale vystihuje jedna z posledních vět D-fens:"I am the bad guy?" Aneb když ve skutečnosti uděláte dobrou věc, za kterou ale musíte pykat jen díky zákonům.
Rambo (1982)
Šiesty zmysel (1999)
Jeden z nejzajímavějších a nejoriginálnějších filmů vůbec. Jeden z mála, který mě fakt dostal.