Recenzie (123)
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
Na tři hvězdičky je to slabé jako čaj.
Playing with Dolls: Bloodlust (2016)
Dávám 20%, protože určitá snaha zde byla.
Redd Inc. (2012)
Říkejte si co chcete, já jsem se bavil.
You Will Love Me (2013)
Horor? Spíš obrovská ztráta času.
Panic Button (2011)
Je to moje vina. Byl jsem naladěný na horor, ale je to spíše thriller a pro mě nudný.
Můj slon Štístko (2013)
Citlivý příběh pro děti i dospělé. Na přímluvu dcery přidávám čtvrtou hvězdu.
Charlie Hebdo: Tři dny teroru (2015) (TV film)
"Alláhu akbar" bude stát Evropu ještě hodne životů, než dojde k prozření.
Ambush at Dark Canyon (2012)
Příběh o pomstě, který se dá dokoukat do konce.
Na lane (2015)
Nudný až zbytečně dlouhý film s vysokým hodnocením.
Dead Meat Walking: A Zombie Walk Documentary (2014)
Zombiemanie je tady. Dokument o tom, jak lidé, milující zombies, dokáží na svém obličeji vytvořit co nejvěrohodnější kosmetické zombie masky a také převleky.