Recenzie (123)
Riaru Onigokko (2015)
Po slibném začátku film zabředá do dějové plytkosti, hraničící až se zbytečností,že začíná mít divák pocit,že to nemá hlavu ani patu. Jako nápad by to nebylo špatné, ale potenciál nebyl využit nebo spíš trestuhodně zmrhán. Nemohu vám tedy s čistým svědomím říct, zda má vůbec smysl, i přes jinak vysoké hodnocení ostatních, tenhle komediální horor vidět. A mimochodem, Večeře u Noriko je proti tomu zlaté pokoukání.
Kruh (2015)
Dobře se rýsující film se nakonec projevil jako sklamání, nesoucí si prvky sračkóznosti.
The Invoking 2 (2015)
Za mě je to ztráta času. Bohužel.
Shoda (2014)
Málokdy se stane, že film člověka dojme. Tenhle to dokázal...
June (2015)
Odpad tomu nedám, ale jako horor slabé a chvílemi u nudné.
Anjelik na nervy (2015)
Herecké výkony slabé, ani jeden herec mě nezaujal. Děj byl nudný, postavený na křiku jedné rozmazlené a nevychované nány. Patrně filmy nejsou Juraje Šajmoviče doménou, neboť ani jeho předešlý film "Tady hlídám já", nevzbudil nadšení.
The Ghost of Goodnight Lane (2014)
Nevím,co se přesně mělo udělat jinak, ale tohle prostě nefungovalo.
UFC 177: Dillashaw vs. Soto (2014) (relácia)
Trenér byl na Correiu po prvním kole pěkně nas*anej, ale ve druhém to napravila pěkným TKO-čkem. Poslední zápas na 5 kol byl taky špičkový!
UFC 189: Mendes vs. McGregor (2015) (relácia)
V každém zápase se něco dělo. Doporučuji tento díl nepropásnout!
UFC 185: Pettis vs. dos Anjos (2015) (relácia)
Tak tento díl vůbec nebyl nudný. Dívčí zápas Espanza vs. Jedrzejczyk skýtal opravdový sportovní orgasmus. Ostatní mače byly také ke koukání.