Recenzie (674)
Slepý (2017)
Stačí zhlédnout na půl oka.
Surfistka (2011)
Ježišikriste, tohle dokoukají jen otrlí..
Hoří, má panenko (1967)
Ukočírovat neherce chce fakt um.
Nadoraz (2010)
POMO tohle shledává inteligentním filmem???
Nebezpečný sused (2008)
Adresa dobrá, jen soused zm*d.
Dívka za zrcadlem (2018) (TV film)
Bylo to takové zbytečně rozvleklé.
Smrtiaci príliv (2016)
Bože, za co nás trestáš?!
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Proč Ben tyhlety role bere?!?!
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Ruším okamžitě všechny sociální sítě...
The Graham Norton Show (2007) (relácia)
Není díl, který mě nepobavil!