Obľúbené filmy (10)
Rambo (1982)
Klasika nad klasiky akčního žánru. Kdykoliv to někde běží v TV, rád na tenhle film kouknu. Zajímavostí je, že byl natočen alternativní konec, kde Trautman Ramba zastřelí (tak koneckonců skončila i kniha). Onehdá se mě to podařilo někde na youtube zkouknout a zajímavé :-) Ovšem to by pak nebyl film Rambo II a Rambo IV, což by byla škoda. Rambo III by mě až tak nechyběl...
Statočné srdce (1995)
Asi můj nejoblíbenější film. V kině jsem poprvé zažil, že diváci seděli jak zařezaní, leckdo uronil slzu a při titulcích, které jsou opravdu dlouhé, nikdo ze sálu neodešel. V tom filmu se prostě povedlo VŠE a všeho tam bylo tak akorát. Hornerova hudba to jen krásně doladila. Freeeedooom!!!!! :-)
Skala (1996)
Asi nejlepší akční film co znám. Napětí, akční scény, hudba, patos....to všechno tam je. A scéna, kdy Connery se jde vzdát generálovi Hummelovi, je famózní. Průnik Navy Seals do "Skály" a přestřelka ve sprše rovněž!
Transformers (2007)
K filmu jsem se dostal víceméně omylem a z nudy. Transformery jsem znal jen z reklamy, co běžela u nás v TV (Transformers, skrývaj svou tvář) a vůbec jsem netušil, co mohu od filmu čekat. Pak už jsem byl nadšený - hned první scéna z Iráku, přílet transformerů....parádní akční jízda se vším všudy a výborná hudba.
Avatar (2009)
Film úplně "mimo soutěž" a dal bych mu tak 8 hvězdiček. Při prvním shlédnutí jsem jen zíral s otevřenou pusou...a zíral a zíral...
Dvojitý zásah (1991)
Viděno v roce 91 nebo 92 o prázdninách v letním kině a mé nadšení neznalo mezí. Van Damme a hned 2 x, dabing Pomejeho, bitka s Bolo Yeungem...úžasný zážitek. Dokonce jsem měl tehdy pocit, že se nejedná o dvojroli, ale že to hrají fakt dva odlišní herci, respektive že zhýčkaný Američan je "pravý van Damme" a ten z Hong Kongu je nějaký jeho bratr:-) Když jsem to viděl po letech, už jsem tak nadšený nebyl, ale z nostalgie nemůžu jinak, než za ****
Rocky IV (1985)
Pro mě symbol 80. let. Klasické schéma s traumatem, tréninkem a pomstou. Výborný soundtrack a Sly v top formě. Viděl jsem ho zatím tak 30-40 x, minimálně některé scény - "Sibiř" a závěrečný zápas :-)))
Predátor (1987)
Co dodat? Je čas vyndat "bezbolestnou"... :-)
Jízda (1994)
Léto, "devadesátky", pohoda, krabička od sirek... a mám od té doby jednu ruku dlouhou:-)
Anjel Pána (2005)
Krásná pohádka se zimní atmosférou, krásné lokace jako Kašperk a Anín, skvělý správce Navrátil... Prostě již vánoční klasika.