Recenzie (23)
Miláček táta (2022)
Tak tohle fakt není komedie.
Jsouc na řece mlynář jeden (1971)
Námět je bezva, bohužel mi absolutně nesedla animace... takže silné tři.
Psycho (1998)
Zbytečnost. A Anne Heche je absolutně příšerná.
Zmluva s diablom (1967)
Zápletka je stejně stupidní jako u prciček a jim podobných. Jediný důvod, proč tenhle film vidět, je absolutně perfektní striptýzová scéna, která je podle mě nepřekonatelná. Možná by ten film byl lepší, kdyby byly jednotlivé příběhy dívek nějak ukončené.
Michael Jackson: Bad 25 (2012)
Ten Káně West se nacpe všude... fakt už bych ho zakázala.
Spadla z oblakov (1978) (seriál)
Tenhle seriál jsem poprvé zkoukla až teď, ve svých skoro 23 letech, a stejně mě to bavilo.
Nymfomanka I. (2013)
Ta jedna hvězdička je za písničku od Rammsteinů, co byla hned na začátku.
Domino (2005)
Celkem jsem se ztrácela v ději, ale vizuální stránka dobrá, uvítala bych kratší stopáž.
Legenda o Chun-Li (2009)
Koukat se na to dá, i když ty souboje jsou fakt debilně sestříhaný. Ale plus za Robina Shou. A na Kristin Kreuk je taky příjemnej pohled.
Noční motýl (1941)
No není to šikézní? holka, ty budeš pikantní!